Vise, taica, vise!

De la o vreme incoace o ard numai cu vedete in vise(in secret, sper ca mi se pregateste ceva in secret). Daca ma apuc sa citesc pe net, gasesc un milion de interpretari de vise in care oricum nu cred. Mostly ca pe langa mine e numai falsitate si chestii din astea. Eu aleg sa cred ca subconstientul meu vrea sa-mi caut pe cineva care sa ma trateze ca pe o printesa(ce sunt).

Intr-o noapte am visat ca eram prietena lui Superman si mergeam impreuna la o petrecere a lui Catalin Botezatu in Dubai, unde avea un hotel. In timpul asta, salvam si lumea.

Apoi, am visat ca eu si PSY eram Gangnam Style pe un camp prin Bulgaria plin de nu stiu ce flori galbene.

Acum cateva zile am visat ca eram maritata de cateva luni cu printul William si stateam in Romania si el imi aducea micul dejun la pat si facea patul. Venea si Regina in vizita la noi si eu o iubeam mult si ea ma iubea pe mine, ca eram down to earth si naturala si imi urmarea tweeturile si imi si raspundea la ele.

Acu’, in somnicul de dupa amiaza, am visat ca eram pe un aeroport sau poate era un mall, si Tom Wilkinson a adormit pe mine si era greu si nu ma puteam misca si tot incercam sa-l trezesc sa se dea la o parte de pe mine, siiiiiiiii, Brad Pitt era langa el si citea o revista si m-a ajutat sa-l ridic. Ma inrosisem toata si voiam sa scot telefonul sa le fac o poza sa ma mandresc pe facebook, dar m-am razgandit.

Leave a Reply

