Pentru ca asa am zis eu!

Ma aflu la posta. E o functionara noua. Cred ca cea veche e in concediu sau poate au dat-o afara.
Contrar tuturor principiilor dupa care functioneaza functionarii publici, aceasta duduie da dovada de zel! Zel, frate!
Da indicatii oamenilor despre cum sa completeze formularele, nu ii trimite la panou. Isi cere scuze ca s-a apucat sa faca altceva inainte sa ajungi la ghiseu si trebuie sa mai stai maxim 1 min pana iese din programul respectiv. Iti zice ea prima “buna ziua” si “cu ce va pot ajuta?”
Am ramas masca! De cand n-am mai auzit de “buna ziua” de la un functionar public… Eram complet cu gura cascata, spranceana ridicata si mai mai sa cred ca inca sunt in pat si visez la o lume mai buna!!
Eh, si cand imi regasesc cuvintele si imi revin din soc, ii imping 2 plicuri A4 pe care sa le expedieze cu confirmare de primire.
Mai stii cand am zis ca e zeloasa rau? E, nene! A zis ca plicurile A4 nu se completeaza asa. Plicurile A4 se completeaza numai pe spate si scrii sus in stanga “Expeditor si adresa” si jos in dreapta “Destinatar si adresa”.
Duuuupa care: “Stati linistita! Nu e nicio problema. O sa pun eu stampilele cum trebuie”.
Jaw dropping! Un functionar care iti rezolva problema?!?!?!? Clar! Am murit si am ajuns minim in Rai.
Anyway, ideea mea e: care Dumnezeu e regula de completare a plicurilor A4? Acum vreo 2 ani sau poate mai mult, o functionara normala a tipat la mine ca am completat pe aceeasi parte adresele.

Leave a Reply

