Supriiiizeee

Cand vine vorba sa fiu surprinsa cu ceva dragut, sunt cea mai oarba si mai blonda persoana ever. Cred ca sunt elementul perfect “de surprins”. Nu vad, nu aud si scenariile in mintea mea sunt altele. Postul e cu poze cu mine. Primul si creca si ultimul. Oricum m-am tuns si m-am vopsit de atunci.

Pozele sunt de la ziua mea de anul trecut. Ziua mea e pe 25 octombrie(poate vrea cineva sa ma surprinda si pe viitor). Povestea e asa: eram maxim de amarata de vreo 2-3 saptamani ca imi facea routerul toate figurile din lume si nu mai mergea. Am restartat, am schimbat incarcatorul, mergea cateva zile si apoi nimic. Dupa asta, am bagat cablul “pe direct” si l-am facut praf asa ca a trebuit remufat si am stat fara net cateva zile si nici asa nu mergea prea bine. Si colac peste pupaza, drept de ziua mea, s-a stricat si cablul de alimentare de la laptop. N-aveam bani(ca avocatii nu mananca, nu au facturi de plata si d’aia clientii nu ii platesc) sa-mi iau alt router si m-am miorlait la prieteni, ca, deh, cui sa ma miorlai si io?

V0rbiseram ca sa ne vedem totusi la o bere in ziua cu pricina, ca, deh, e ziua mea si trebuie felicitat miezu’ taman atunci, numai ca dupa ce ca eram amarata cu netul, s-a mai stricat si cablul de alimentare si nu mi-a mai ars de nimic, plus ca dadeam juma’ din bani pe cablu. Mai sa ma ia plansul si astea si le-am zis ca eu nu mai merg nicaieri, la nicio bere si stau acasa si-mi plang de mila, ca doar, it’s my birthday and I cry if I want to, cry if I want to(you sang it, didn’t you).

Prietenii mei, la auzul vestii, evident, intra in panica si cu chiu cu vai, dupa telefoane de “lasa, ca nu s-a oprit pamantul” plus un telefon din Japonia cu “misca-ti curu’ acolo”, a trebuit sa ma duc. Adevarul e ca, pe undeva, ma asteptam sau imi doream sa fie routerul despre care zisesem, da’ lumea n-avea bani…

Ajung la “party” si imi vad cadoul, care era ceva de genul asta:

308050_10151131519638871_515418783_n

Si langa aceasta mare cutie in care am sapat dupa cadou, mai era o carte. Veche. Si mi se sopteste in casca: “bai, am facut eforturi mari ca sa iau cartea asta, ca a fost a bunicului meu, but you’re so special, ca m-am invoit de la job si am pus pe mama sa mi-o trimita. Si tu, dupa atata efort, cat pe ce sa ne dai teapa”.

M-am simtit prost. Asta e cartea:

317256_10151131517958871_1186864037_n

Eu, cu gura la urechi de rusine ce-mi era ca a depus omu’ atata efortul si nu stiam ce sa mai zic. Era o carte veche, de engleza. Si deschid prima pagina(ca in poza) cu gandul ca tre sa fie ceva dedicatie acolo care sa mi se potriveasca sau poate cine stie ce chestie, pentru ca era o carte de engleza si nu-i ca si cum nu stiu engleza. Well, nu era nicio dedicatie pe prima pagina si m-am bosumflat maxim ca m-am gandit ca nemernicii ma pun sa invat engleza ca, cum ar veni, io nu stiu suficienta. Sau ceva. Dupa care, deschid mai departe ca sa-mi ascund stanjeneala si lipsa de reactie entuziasmata, siiiii.. Asta e reactia:

644717_10151131518068871_2104895485_n 407725_10151131518183871_1125420743_n

Pentru ca in cartea aia veche era un Kindle! Thanks Alex, again and again and again.

398312_10151131518428871_1250586494_n

In cutie era routerul wireless de care aveam nevoie si later, am primit sampanie, inghetata, b0mbonele si un ou Kinder, a carui jucarie mi-au stricat-o pisicile pentru ca era un titirez. A doua zi a venit in posta si o felicitare from Down Under, cea mai draguta felicitare pe care am primit-o vreodata si pe care nu o asteptam pentru ca discutia a fost: “auzi ma? stii ce m-am gandit azi? io nu mai stiu ce interfon ai tu” Si eu am zis, pentru ca sunt o blonda inocenta in sufletel.

I love you, veveriteleeeee :*

223672_10151131523088871_94479111_n

Leave a Reply

