Fericirea sta in popcorn

Intai si intai, nu stiu care a fost faza cu publicatul draftului  mai devreme. Postul era despre mine, nu despre f. caruia ii produce o mica fericire popcornul la cinema sau Elenei, nachos cu sos de branza. Si m-am mai si chinuit sa scriu o gramada de pe telefon, si cu link-uri la niste melodii… mizerii. Sa vedem ce-mi mai amintesc.

Uneori, in viata asta, se aliniaza planetele intr-un asa fel, incat ai parte de niste momente de n-ai sa le uiti niciodata. Intr-un weekend, acum multi ani, am mers la mare cu Andrei si Andreea. A fost un weekend de pomina sau, in termeni moderni, pentru astia mai mici, EPIC! Daca n-ar citi si mama, as scrie mai multe. Eh, pe drum, Andrei facea si pe soferul si pe DJ-ul, ajutat de Andreea. Eu stateam in spate, asa ca nu aveam prea multe de spus cu privire la muzica, in schimb imi turuia gura, cum imi turuie si acum. Pe vremea aia, autostrada mergea numai pana la Cernavoda si apoi se facea o mare curba si un sens giratoriu si intrai pe drumul cu o singura banda pe sensul de mers. Inainte sa iesim de pe autostrada, incepe sa se auda Edith Piaf – Je ne regrette rien:

A fost un super moment in care muzica era la maxim, trompetele tineau ritmul atat de frumos si masina mergea pe soseaua aia curba. De cate ori trec pe acolo, imi amintesc de asta. Si cred ca e valabil si pentru Andrei si Andreea.

Un alt moment de fericire din asta spontana s-a petrecut tot intr-o vara, acum cativa ani, tot la mare, pe plaja langa o cherhana. Mancarea delicioasa, dar prea multa, m-a facut sa nu-mi mai vina sa conduc, ci sa zac intr-un sezlong pana imi trece lenea. Sa-mi fac siesta, ca sa zic asa. Era noapte deja, si miiiilioane de stele pe cer, si ditamai luna, si un yacht tocmai acosta langa plaja si o familie tare draguta de straini, cu copii blonzi si parinti simpatici, a venit la mal cu o barca si mi-au zambit.

Un alt moment de neuitat, desi nu cred ca am avut vreo fericire spontana atunci, a fost intr-o noapte, cand nu puteam dormi, desi imi era super somn si, pe undeva, un iPad avea un playlist de chill sau somn usor sau nu stiu exact, si, pe cand ma enervam ca poate din cauza muzicii nu pot dormi, am auzit Bebe-Siempre me quedara:

Apoi m-am chinuit sa inteleg si sa retin versuri ca sa stiu ce sa caut a doua zi. Dupa care am adormit liiiin ca un bebe, cu melodia in minte si in suflet.

Si mai am: that one time cand a plouat de-a rupt afara si eu am stat cu Pufi in brate si ne-am uitat la fulgere, that one time cand Tiffy a dormit pe pieptul meu ca eram broken hearted, that one time cand, dupa ce am pierdut snowboardul, niste oameni de treaba mi l-au recuperat si eu m-am ridicat singura pe el, fara sa cad in rapa si fara ajutor(o sa scriu maine despre asta, ca a fost ieri), that EVERY time cand spune cineva o gluma si rad tare si colorat pentru ca ma simt bine, that one weekend in care am ras cu Andreea de am facut febra musculara(am posturile inca), that other time cand Andreea m-a inveselit langa bradul de Craciun cu “MăRyan”(era unu’ pe care il chema Marian si s-a recomandat Ryan), that one time cand eu si Alexandra ne doream niste tunsori si coafeza ne-a tuns invers, that one time cand Adi de la 3 m-a sarutat pe botic la el in scara, that one time cand m-a luat profa de romana in brate pentru ca am impartit corect fraza in propozitii, that one time cand f a zis “pun pariu ca e prietenul lui imaginar” si eu eram “I was gonna say that”, that one time cand am luat 11 pe lucrarea de istorie, that one night I received my iPhone and then that other day that it was a white one, that one time cand Ioana a ras de BradPitt de la scara 3 and we became friends, that one time cand m-am aruncat cu talent in apa de pe o stanca, that one time cand cineva mi-a zis “te pup fara niciun motiv, se poate?”, that one time cand l-am impresionat pe tata cu skillurile mele de sofer, that one time eu si vara-miu am crezut ca vedem o nava extraterestra intr-o noapte, pe cand eram la tara, cocotati pe acoperis, that one time cand, pe plaja la Durankulak, Andi m-a ajutat sa stau in cap pe nisip, that one time cand niste catei se jucau pe un petic de iarba verde…

Fericirea sta in popcorn…

One thought on “Fericirea sta in popcorn

Leave a Reply

