Sunt un maidanez, ma exprim cum vreau eu

Azi dimineata am dat peste un video pe wimp.com. Se numeste “Soldiers surprising their loved ones”. Evident, m-a luat un mare plans si cum era un pic trecut de 8 dimineata, am zis ca imi trebuie ceva mai funny ca sa-mi revina moralul. Zilele trecute o tanti, frustrata maxim pentru ca judecatoarea mi-a dat un termen pentru prostia ei, mi-a zis pe hol “tu nu te uiti la tine? parca esti tunsa cu toporul” si m-a demoralizat si deprimat pe toata ziua. Am vrut sa nu am doua zile nasoale intr-o saptamana, asa ca, dupa ce am dat “Random videos” si n-am gasit nimic funny, am intrat pe youtube sa mai ascult niste muzica.

Din video in video, ajung la “Maidanez”. Nu ma omor dupa melodie, dar la munte era funny ca lumea dansa si parca tineam minte ca mi-a placut acolo. La refren intelegeam “eu rup cu lesa” si am cautat versuri. Pana mi-a venit ideea cu cautatul versurilor, pana am cautat efectiv, pana m-am uitat pe versuri, aproape s-a terminat melodia si a inceput partea aia in care canta Alex Velea. Siiiii ce crezi?

“Sunt gen pragmatic
Practic n-am rival in domeniul care-l practic
Eu muşc nu latru
Hai fă-mi o poza stop cadru.”

Sa mai doneze putin talento si la lectii de gramatica.

Mah, a fost ditamai tevatura acu’ cativa ani cand cu BUG Mafia si cu “viata care-o am in cartier”. Toata lumea a facut misto de ei. Chiar nu s-au invatat si cantaretii astia minte?

Ah, si am mai dat peste un artist roman al carui nume de scena este Me High. High pa pa.

 

Leave a Reply

