Doua-trei

Una:

M-am dus pe jos din Rahova la Universitate, ca am uitat ca e parcare subterana. Trec prin Centrul Vechi, pe langa biserica despre care cred eu ca se numeste Sf. Anton, unde era muuulta lume. Dar era placut. Cupluri, mame si fiice, prietene, prieteni, familii… Toti zambeau. Poate ca de asta era asa placut. Atata agitatie si veselie la un loc, in mod random n-am mai vazut de multa vreme. Nu stiu daca era vreo sarbatoare, dar era multa lume in curtea bisericii. Am impresia ca stateau la coada sa intre. Apoi am mers pe langa magazine si m-am zgait la vitrine si mi-am dat seama cat de dor imi era sa ma plimb pe jos, fara niciun scop anume.

Intr-o vitrina erau numai pantofi cu tocuri de 15 cm, cu cristale, cu paiete sau alte chestii shiny si m-am gandit ca tare mi-ar placea sa existe un party gen Gangsta& Hoes sau Gentlemen & Cabaret, ca sa port fix pantofii aia. Toata plimbarea m-a hotarat sa-mi reiau proiectelul de acum cativa ani cu Muzeu-Teatru-Film-Carte saptamanal.

Doua:

Marcel Pavel era la un party organizat de cultivatul international N.Gh. (Nicu Gheara, pentru profani). NGh, fiind un fel de zeu al artelor in Ro, inconjurat numai de oameni de cultura, l-a pus, pare-se, pe Marcel sa cante sub o masa. Din momentul in care povestirea s-a auzit, niste oameni l-au numit Sclav Pavel. Pe scurt “patrulitere” . Ani de zile de glume pe seama lui patrulitere, pana cand s-a trezit o desteapta, care activeaza in alta tara momentan: “auzi? Da’ sclav are 5 litere”.

Trei:

Filmul “Olympus has fallen” a fost filmul la care am ras cel mai mult anul asta, fara sa fie comedie, n-am plans deloc la final, si am comentat politica. E un fel de Die Hard 1+5, cu clisee gramada, in care Morgan Freeman zice “God bless you”. God, why are you talking about yourself in third person? King Leonidas nu se dezminte si ii omoara pe toti cu pumnul, desi e plin de arme de foc. Harvey Dent are un rol de ai impresia la fiecare 3 secunde ca e la fel de two-faced ca’n Batman. Si cam atat. Faza la care m-am amuzat cel mai mult a fost la final cand Harvey era ranit pe partea stanga(desi in scenele anterioare mi s-a parut ca in dreapta fusese ranit) si se tinea cu mana de burta in loc sa-si apese rana, pe care i-o apasa King Leonidas, care-l tinea de mijloc, in loc sa-l sustina mai bine. “Send it to Langley” a fost tradus “Da-i-l lui Langley”

Bonus: am vazut-o pe o concurenta de la Masterchef, care a fost eliminata saptamana trecuta. Tipa trecuta de 40 de ani, casatorita cu un asiatic mult mai tanar ca ea. S-a tuns.

Cand am ajuns acasa, m-am intalnit cu BradPitt de la scara 3šŸ™‚

Leave a Reply

