Some men just wanna watch the world burn

And it’s me.

La un moment dat, intr-o miercuri, pe cand joia urmatoare nu aveam nimic de facut decat sa stau in pat si sa dorm, am petrecut din club in club cum n-am mai facut de nici nu mai stiu cand. Nu era in plan, totul a fost spontan si a iesit minunat. Am inceput intr-un club cu DJ, ni s-a facut somn, insa, in drum spre taxi, am dat peste un amic al unui prieten care canta live in alt club, si am ramas  la concert. Dupa concert, am mutat petrecerea in alt club, si apoi, pentru ca toate cluburile se goleau(era miercuri spre joi si lume gramada!!) am mutat lumea la cineva acasa, care nici macar nu fusese cu noi, dar tot artist si se pare ca artistii nu dorm niciodata la 5 dimineata. La party ala de la 5 dimineata, lumea a cantat live, eu am aplaudat si imi doream tare mult sa fi avut ceva antrenament la karaoke, pentru ca toti cantau in afara de mine. Inca, sa fie treaba treaba, cineva mi-a pus in brate o chitara si a cantat la ea, eu doar odihnindu-mi mainile pe acolo, ca “sa simti si tu vibratiile chitarei spaniole”. And I did and it was the most awesome feeling. M-a lasat fara cuvinte.

Cand m-am hotarat ca nu mai pot sa adun atata awesomeness pentru ca imi pica ochii in gura de somn, am plecat acasa. Mi-au chemat taxi, am coborat, ne-am luat la revedere ca’n Stan si Bran si am plecat. Desi fusese o seara superba, eram cam amarata cand am plecat spre casa si taximetristul avea un mare chef de vorba. Dintr-una intr-alta zic “pai d’aia sunt amarata, ca sunt singura”. Si acum incepe povestea(mai sus n-am vrut decat sa ramana amintirea serii respective).

Zice el: “Ah, pai domnisoara, nu tre sa fii amarata din cauza asta. Are balta peste. Cati ani ai?” Hm, trecem la tutuieli. Ok… Si zic ADEVARUL pentru prima oara in ultimii 2-3 ani. “Aha, pai arati mult mai tanara, nu tre sa-ti faci griji. Probabil ca tu cauti tot din astia de varsta ta sau mai mari putin, nu? Asculta, iti dau un sfat, atat: cauta sa te combini cu unul de 40-42 de ani. E deja pe picioarele lui, stie ce vrea de la viata, are o situatie materiala pana la varsta asta, nu mai umbla creanga cu una si alta, cauta si el stabilitate. Uite, eu, de exemplu, am 42 de ani. Stiu, nu arat, dar atata am. Am aceiasi prieteni de 30 de ani, am facut generala impreuna, liceul impreuna, dar ei s-au dus la facultati si eu nu. Am prieteni procurori, avocati, directori la banci, si toti ma apreciaza. Stii de ce? Ca sunt un autodidact”

Eu in timpul asta nu am zis nimic. Ma uitam doar in bord si ma intrebam de ce Dumnezeu ma duce cu 30 km/h acasa cand eu muream de somn.

Zic eu: “eh, acu’ fiecaruia cum ii e norocul. Cred ca tre sa ma obisnuiesc ca o sa raman singura si asta e. Le-am incercat pe toate, n-a mers nimic. Poate mie nu mi-e scris. Tre sa mai existe si fete batrane pe pamant, nu?”

Dupa care discutia se muta in alte locuri in care el imi spunea povestea vietii lui si cum a lasat taximetria pentru TIR, da’ nu s-a inteles bine cu patronul si s-a lasat, apoi a fost sofer pe un microbuz si se intelegea super bine cu seful lui care il invata istorie si apoi ala a murit si s-a reintors la taximetrie, dar el e super destept daca prietenii lui impliniti profesional inca o mai ard cu el. Lui ii place linistea, pescuitul, etc.

In timpul asta, chiar si cu 30 km/h, ajungem acasa. Scot banii, dar nu mai aveam prea mult bacsis, si el n-a vrut sa-mi schimbe alta hartie ca sa-i ramana. Si in timp ce ii intindeam banii, se intoarce si zice: “Ce zodie esti?” – Scorpion, zic eu. “Iti mai dau un sfat: combina-te cu o Balanta. Balantele sunt super echilibrate, super oameni, super pe picioarele lor, nu inseala, nu mint. Uite, eu, de exemplu, sunt Balanta, stiu cum sunt.” Nu stiam cum sa ies mai repede din taxi si in timpul asta ii explicam cum n-a mers cu balantele pana acum.. Si plec spre casa in rasu’-plansu’.

Joi dorm toata ziua, vineri ma duc sa mai muncesc si io ceva. Cand plec de la judecatorie si dau sa traversez strada ducandu-ma nu-mai-stiu-unde, cine-mi taie calea in taxi? Balanta de 42 de ani. Eu, cu castile in urechi, ma fac ca nu vad. A oprit, frate, taxiul, s-a dat jos si a strigat dupa mine “DOMNISOARA? SUNT EU, X-ulica!!” (nu mai stiu cum il cheama). Si eu fac semn cu mana la urechi ca vorbesc cu cineva, ridic din umeri si plec. Fuck it! Destinu-mi taie calea de 2 ori si eu i-am dat cu piciorul.

Azi, mama mi-a zis despre o doamna care ma cunoaste si care e prietena tangential cu o ruda de-a noastra, si care vrea sa ma combine cu un baiat, cunostinta de-ale ei. Astfel, mailul baiatului a ajuns din mana in mana pana la mine, care ma uit la hartiuta si tot nu fac nimic.

Well, I guess sometimes I do wanna watch the world burn.

PS. in apararea mea, nu vreau sa ajung in punctul in care sa ma combine “babele”. Nu am ajuns nici in punctul in care sa ma combine prietenii(desi a existat o incercare mai de mult si mi-a parut rau ca n-am refuzat din capul locului. Now I know better)

2 thoughts on “Some men just wanna watch the world burn

  1. Greetings! It is the little changes which will make the biggest changes.
    Many thanks for sharing!

Leave a Reply

