The slowest reader ever, but I am a reader

Mi-am adus aminte de un taximetrist, ieri, pe cand scriam postul precedent, care mi-a zis ca el nu citeste si ca a fost socat ca o clienta a lui s-a asezat pe locul din fata, a scos cartea si a inceput sa citeasca. In conversatie, mi se parea chiar ca incerca sa impresioneze prin “eu n-am citit o carte in viata mea, nici la scoala macar”. I don’t get these people. Da’ nici pe tanti aia cu cartea in taxi. Mie mi se face rau si daca ma uit cateva minute in telefon.

Am o mare biblioteca si acum am si Kindle. Am o gramada de carti pe el si ma chinui de o gramada de vreme cu ele. Hence, the title. Evident, de-a lungul vremii au fost carti care m-au prins atat de tare ca nu le-am mai lasat din mana si n-am mancat, n-am baut, n-am dormit pana nu le-am terminat.

Exemplu: mi-a luat cateva luni sa termin primele 6 Harry Potter si doua zile sa termin pe a 7-a, care-i mult mai interesanta ca filmele. Intr-o noapte m-am apucat de Fifty Shades ca Andreea a zis ca trebuie si trebuie urgent si neaparat, si m-am gasit in situatia proastei aleia din carte de nu stiu cate ori si am relationat atat de tare cu personajul(mai putin partea de BDSM) ca n-am lasat-o din mana si m-am mai si bagat intr-o mie de stari naspa. La urmatoarea carte m-am enervat si n-am mai terminat-o, iar de a treia nu m-am mai apucat deloc.

De-o saptamana ma chinui la Hobbitul, ca am zis sa raman totusi in zona asta, plus ca nici nu citisem(Harry Potter am mai citit pana pe la cartea 5, in romana). I just get easily distracted. Hobbitul m-a si amuzat foarte mult, fata de Lord of the Rings, cel putin, si se vede ca e o carte de copii, pe care eu, in mod normal, ar trebui sa o citesc in 5 ore, dar, I am the slowest reader ever si mi-a luat o saptamana.

Acum intentionez sa ma apuc de A Game of Thrones si cica urmatoarea carte apare in 2015 sau asa ceva. It’s ok. La ritmul meu de citit, abia o sa fiu pe la cartea a 4-a. Tre sa ma lamuresc insa care-i prima dintre ele si cu care sa incep. Ma gandesc sa ma uit si la serial, macar sa am voci la personaje. Toata lumea moare oricum, stiu. Scrie pe net peste tot.

Tot o tin pe fantasy de la sfarsitul anului trecut. Hm..

slowest_reader_ever

2 thoughts on “The slowest reader ever, but I am a reader

  1. A încercat si eu sa citesc saga “A Song of Ice and Fire” insa eu am o problema mare cu numele de persoane/ personaje: nu le rețin. Si seria e celebra pentru sutele de personaje ce exista in cele 5 romane publicate pana acum.
    Apropo, George R. R. Martin a anunțat ca vor fi 7 carti in serie.
    Daca ai si tu probleme cu personajele, taramurile si relațiile dintre ele, exista o aplicatie pentru iPhone creată de IGN ce se numește Game of Thones. Aia ajuta mult. Eu asa am de gând sa citesc seria, insa nu acum, ci mai târziu. Poate la anu’
    Si apropo, imi place blogul tau🙂

Leave a Reply

