Well, that’s why

Asta vara, cum eram eu cu casa in toate zugravelile si m-am intins o gramada pentru ca ma foloseam de echipa de la reabilitarea termica a blocului si ei nu aveau timp in fiecare zi sa-mi puna ideile in aplicare, a trebuit sa ma mut in ultimul dormitor cu catel si purcel(adica haine si pisici si laptop). Deschid alta paranteza: da, ala de-l zugravesc si nu prea acum. Inchid paranteza imaginara.

Da. Revenind. Si era super cald, pe la inceputul lui august, si eu nu prea aveam somn si pentru ca vara e mai mult vacanta pentru mine, oricum imi permiteam sa nu dorm cand vreau eu. Plus ca il stalkeream grav pe Brad Pitt de la scara 3, care intre timp s-a mutat din bloc, si eram cu ochii pe geam din 2 in 3 minute sa vad daca nu cumva isi bea cafeaua afara, daca nu cumva e pe langa motor, daca nu cumva face curat in masina, daca nu cumva etc.

Geamul meu da spre spatele blocului unde sunt alte blocuri de 4 etaje ingradite de blocul meu cu 10 etaje si alte blocuri tot asa inalte. Langa blocurile vis-a-vis de mine e un parculet. (Si in parculet, eh, ce gasesti in parculet? Castane. – Toma Caragiu, Un telefon discret. Look it up). Nu, nu gasesti castane. Gasesti toti golanii care n-au ce face acasa si o ard aiurea noaptea prin parculetul ala.

La 3 dimineata, in noaptea respectiva(dupa data pozei, pare ca era 8 august), ma trezesc brusc(de cald, de stalking, whatever) si scot un ochi carpit de somn pe geam. Masina lu’ Brad Pitt era jos, in parcare. Masina mea era parcata pe partea cealalta a parculetului, inte niste felinare. Cand ma uit mai bine… HAIT! Cineva langa masina si niciun golan in parculet.

Mai stau, deja imi trecuse somnul si se instalase panica. Mijesc ochii sa vad mai bine, imi dau doua palme siiiiiii LANGA PORTIERA ERA ALTCINEVA CARE STATEA PITIT! Sa-mi vie rau! Imi fura masina. F.yuiguramasii ca numai de asta n-aveam nevoie acum si mai e si 3 dimineata si era cald si dormeam in aproape nimic. Ce sa fac? Sa sun la politie? Sa zic ce? E posibil ca cineva sa-mi fure masina pe cand eu ma uitam pe geam daca e Brad Pitt acasa si se chinuie de ceva vreme ca eu stau aici pe geam si nu a deschis nimeni masina. Inca. Sa sun pe tata? Nici n-aude la ora asta.

AM O SABIE IN CASA! IA SA MA FAC EU RAZBOINICU’ LUMINII(ca tot e la moda zilele astea. Three Gigi!!) SI SA MA DUC PESTE DERBEDEI. Intre timp, persoana care statea mai mult pe jos se mai ridicase, se mai plimbase, revenise, si observasem ca celalalt, care parea ca sta de paza, statea pe o masina neagra, dar nu se vedea prea bine ce e. This is the sword(alaturi e Sting, ca n-am vrut sa pierd ocazia sa ma laud ca am pe Sting in casa, precum si un miniLegoGandalf):

374982_10151421018172405_1015851962_n

Nu taie, relax. E doar grea.

Iau sabia, trag niste pantaloni scurti pe mine si un tricou si ma duc tare viteaza(in sufletelul meu eram ultra panicata) spre whoever-was-stealing-my-car.

Pe drum, ma gandeam ce pana mea fac eu, muiere, la 3 si ceva noaptea, impotriva a doi hoti de masini. DOI. Bai, dar nu ma puteam gandi la nimic altceva decat sa-mi fac dreptate, sa fac pe nebuna agitand sabia deasupra capului si sa tip pana se aprind lumini in bloc si cineva o sa sune la politie si sa ii prinda in flagrant.

Cu cat ma apropiam de masina, cu atat se vedea mai bine ca nu incerca nimeni s-o fure ci un tip si-o tipa se tot lingeau si se frecau ba de masina mea, ba de masina aluia(well, dupa ce a devenit clar aspectul asta, mi-am dat seama si ca aia era ingenunchiata langa oglinda, nu langa butuc). Las sabia jos, ca nu mai era cazul sa fac pe nebuna cu sabia, si ma duc inspre ei sa le zic ca m-au bagat in sperieti si sa isi mute iubareala pe alta masina. Pana am ajuns eu sus, au plecat de acolo cu totul. A doua zi, gasesc asta pe geam:

540201_10150981262907405_930733150_n

Well, fuck you too

3 thoughts on “Well, that’s why

  1. hahahaaaaa… tare istorisirea. de unde rezulta ca fata n-a inghitit. urit dar adevarat.

Leave a Reply

