Concursul pe care nu vrea sa-l castige nimeni

Concurentul nr. 1:

– Cum te cheama? zise cetateanul turmentat catre domnisoara de alaturi

– Iolanda, zise domnisoara draguta de langa el.

[Pauza cateva zeci de secunde in care cetateanul turmentat nu si-a luat ochii de la domnisoara draguta]

– Ai zis ceva?

 

Concurentul nr. 2:

– Alo? Dom’ inginer? Sunt Oana, zise o voce cunoscuta de femeie.

– Da, eu sunt, zise domnul inginer cu inima batand puternic si cu gandul la fosta lui prietena, Oana, de care se despartise in urma cu cateva luni

– Uite de ce te-am sunat…ma gandeam ca poate vrei sa reluam de unde am ramas. Eu zic ca am colaborat destul de bine, nu? Ce zici?

– Aaahmmm, zise domnul inginer, nevrand sa para disperat.

– Pai…ok…suna-ma tu saptamana viitoare, ok? Gandeste-te…eu zic ca merita.

Dupa cateva zile de framantari si nesomn, domnu’ inginer se hotaraste sa o sune pe Oana cu vestea buna de a relua “colaborarea”.

Era o alta Oana, neidentificata pana in prezent, care voia sa reia colaborarea pentru office supplies.

 

Concurentul nr. 3:

– Parca te cunosc de undeva, ii spune domnul duduii de langa el, sau poate doar ai o fata comuna…

 

Concurentul nr. 4:

– De unde acum cativa ani I was covered in bitches, acum am o singura fata fuck buddy. Am ajuns un loser.

 

Concurentul nr. 5:

– La mine nu merge asta cu artistul trist care creaza. Daca n-as fi avut relatii, as fi ajuns un mare chitarist. Asa, poate o sa devin un mare om.

 

Concurentul nr. 6:

– Bai, nu mai am rabdare, nu mai suport singuratatea, nu inteleg de ce numai mie nu mi se intampla. O sa ajung la balamuc.

– Eu zic ca e mai ok acolo, atata timp cat plimbi bocancelul si esti fericita.

Leave a Reply

