Cum am dat cu mucii-n shaorma

De prin aprilie incoace, nu stiu cum s-a intamplat, ca am slabit vreo 8 kile. Saptamana trecuta eram asa de mandra de mine cand ma urcam pe cantar ca m-am gandit sa-mi fac cadou un meniu la KFC. Apoi tata mi-a bagat mai multe kile de capsuni si cirese in traista, si ca sa nu se strice, le-am mancat pe toate. Apoi am gasit sticla de Cola cu numele meu pe ea. Etc.

Bottom line, am pus 2 kile jumate la loc intr-o saptamana.

Eh, in seara asta ma hotarasem ca gata, de maine la dieta inapoi! Fac lista de shopping(spaanaaac, iaurt degresaaat, viiita, moooorcovi, teeelina, aaaaer, aaapa), ies in papuci dupa ploaie, mi se face frig si pe cand bag mainile in buzunare, constat ca, nu numai ca am uitat lista de cumparaturi, dar si banii acasa. “E ghinion daca te intorci din drum”, asa ca ma scotocesc peste tot si gasesc 15 lei. Eh, e bine, imi ajunge sa iau ceva de mancare in seara asta.

Dar ce?

Ma duc intr-un magazin cu gandul sa iau niste chestii de facut un senvis. Era inchis. Ma duc la mine la magazin. Niste alea obosite in geam. Plec. Ma duc la MegaImage si pe drum ma hotarasc ca “da-l in spanac de senvis, ca nu mananc paine” si m-am dus chitita pe iaurt degresat. Nu aveau. Fructele confiate erau prea scumpe, dulciuri nu mananc, nu-mi facea nimic cu ochiul de pe niciun raft si-mi vine ideea stralucita: shaorma, frate.

La Sebastian, pe vremuri, shaormeria facea concurenta alora de la Dristor Kebab si castiga detasat. Well, nu mai e asa buna. Anyway, pe cand contemplam maiestria bucatarului sau cum ii zice aluia de impatureste shorma, imi zic io “ia sa o mananc pe drum, ca’s niste musafiri acasa, si n-are rost sa imput casa cu usturoi”. Si asa fac. O mananc pe strada, ca cocalarii. Mi-era cam rusine, adevarul e, dar tot a intrat bine.

Bai, si cand ajung la bloc, cand mai aveam nitel din ea si mancam mai cu succes….. cine ma claxoneaza? Brad Pitt de la scara 3, frate… Da’ stii cand? Chiar cand luam ultima gura… M-am facut ca nu vad, n-aud, noroc ca el n-a gasit loc de parcare ca sa trebuiasca sa ne si salutam. Am intrat in scara blocului si am facut asa un gest cu mainile spre cer ” DAAAA CEEEE AAAAZZZIIII?”

Pana mea, s-a mutat omu’ de 8-9 luni din bloc, mai vine uneori la maica-sa in vizita, si in singura ocazie cand dam nas in nas pe anul asta, eu mananc shaorma. Si nu ca eram cu ea in maaaana…MANCAM!!!

Well, fuck.

2 thoughts on “Cum am dat cu mucii-n shaorma

  1. io nu stiu cum reusesti sa te descurci in viata cind universul in mod evident conspira in halul asta impotriva ta.

    • Nu stii ca de prosti si de betivi are universu’ grija? Nah. Mi-am facut un compliment. Good for me!

Leave a Reply

