A friend of mine

Am o prietena. Sa-i zicem Elena. Stie ea.

Si aceasta prietena a mea, Elena, intarzie. Adica, nu ca trece cu 2-3-5-10 minute peste sfertul academic. I N T A R Z I E cu orele.

Quick stories time:

– intr-o zi ne hotaram sa ne vedem la 3 la sala. Ma suna la 3.30 ca ajunge la 4.30. Apoi ma suna la 6 ca vine in 20 de minute, ca e pe drum. Dupa care ma suna la 8 ca nu mai vine deloc. Si uite asa am stat eu 4 ore la sala(am ajuns pe la 4 si eu).

– intr-o zi zice “hai sa mergem la un concert. Incepe la 21.00. Cel mai tarziu la 22.00 sa fii gata!” La 23.40 a ajuns cu taxiul sa ma ia.

– intr-o zi ii zic eu “filmul incepe la noua si un sfert”. Ea zice “Ah, e bine. Ajung si eu pe la si jumate, lasa-mi biletul la intrare”.  A venit la si jumate. Zece jumate.

E o tipa foarte intersanta si ii place sa incerce tot felul de chestii noi(aikido, yoga). Ultima descoperire este reiki. A cautat, s-a informat si pana la urma, a gasit niste cursuri super. Inscrierea la cursuri(erau 2, predate de 2 tipi, dar in cadrul aceleasi asociatii, sau ce ‘mniezo e) se facea la un nr de telefon unde nu raspundea nimeni. Si a insistat, a insistat pana a raspuns cineva.

Ma rog, long story short, unul din cursuri s-a anulat si a ramas sa se duca la urmatorul curs, cu maestrul ala mai simpatic dintre cei doi.

Emotii, bucurie, mi-a facut atata capul cu ce dragut e tipul, si ce frumos a vorbit la telefon, si “ia uite ce zice in filmuletul asta”, si cum rezoneaza cu tot ce zice ala, etc. O saptamana am auzit numai asta. La telefon, tipul i-a zis ca daca n-a mai facut asta pana acum o sa beneficieze de o sedinta de initiere in reiki si ca e recomandat sa tina post, pe langa faptul ca n-ai voie sa ai probleme feminine taman in ziua cu pricina. Mi se trezise si mie curiozitatea despre chestia asta si abia asteptam sa se duca, sa-mi spuna cum e. Yoga am mai facut si eu, dar parca reiki e mai fancy.

In sfarsit, vine ziua zero. Tine Elena post de cu doua zile inainte, in ziua zero nici nu mai mananca de emotii. Pe la 15.30 o intreb “te pregatesti?” ca o stiu ca intarzie, zic sa fiu precauta si sa ajunga fata la timp. Ea zice “Da, acum ma machiez si apoi plec”. Eu ma gandesc ca-i super, si ca daca e aproape gata de la ora asta sigur o sa ajunga la timp. Naibilui, 2 ore ii ajung.

La 18.45 ma suna.

Ma suna din cladirea unde se tinea intalnirea asta.

Eu ma gandesc ca s-o fi terminat si ma suna sa-mi zica ce porcarie a fost sau mai stii? 45 de minute o fi ceva, cine stie ce e initierea in reiki?

Cand colo, ea abia ajunsese si m-a sunat ca sa-i dau curaj sa bata la usa si sa-si ceara scuze ca a intarziat. I-au zis ca nu se mai poate intra.

Miercuri se duce iarasi. Sa vedem…

Melodia e aici pentru ca imi place mie mult de tot:

Leave a Reply

