Mi-e frica sa dorm singurica

Abia ce-am scris cat de panicoasa sunt…
M-am dus ieri, 25.06.2013, sa vad World War Z, ca’s pitipoanca si-mi place de Brad Pitt. Plus ca am descoperit ca in toate filmele/cartile care-mi plac, exista zombie. Ce sunt orcii, daca nu zombie de elfi? Ce sunt white walkers, daca nu zombie de wildlings si watchmen? Therefore, imi plac zombie.
Eh, am fost cu sora-mea, alta panicoasa. Parca si mai panicoasa ca mine. Ea, tot pitipoanca, vrea sa ne luam floricele si astea. Ne-am luat meniul de indragostiti, care avea ditamai punga de floricele. Adica atat de mare, ca n-am ajuns nici la sfert cu ea pana a inceput filmul(care a inceput cu 10 min mai tarziu decat era prevazut).
Nah, incepe filmul, no spoilers, apare Brad Pitt, apar zombies, 11 secunde numaratoare, ochii mari ca, deh, mi-e frica, prima cladire si primul contact face to face cu zombies. Nu stiu cat trecuse din film…
Eh, in momentul in care apare primul zombie in prim plan, dupa perioada de liniste, si era o faza pe care o anticipasem ca exista IN TOATE FILMELE, atat de tare m-am speriat ca punga de floricele aflata la mine in brate s-a transformat in fantana arteziana. Ploua cu floricelele mele. Vecinul de scaun radea sa moara, pe urma, la niste secunde, am ras si eu, a ras si Lori… Cu lacrimi, nu asa oricum.
Am pus punga jos pentru ca am tresarit violent la fiecare faza de tresarit, la un moment dat ne-am si tinut de mana, tot de spaima, deh.
Acasa am instruit pisoii sa nu miaune, sa nu darame, sa nu faca zgomot si eu mi-am tras singura o sapuneala cand am scapat cheile pe jos.
Pe urma a venit furtuna. Si nu mi-e cine stie ce spaima de tunete, dar ma uitam pe geam si a trasnit ceva inspre Ferentari sau nuj unde, si dupa ce ca a fulgerat mult in acelasi loc, pe urma a fost un mare zgomot si lumina ca la o explozie.
Well, fuck. Se trezesc zombies…

3 thoughts on “Mi-e frica sa dorm singurica

  1. Acelasi fulger m-a facut aseara sa plec din bucatarie; in Ferentari sau pe Calea Rahovei a fost oricum. Ruun for your life; cat despre zombie, ploi cu floricele si chei scapate pe jos..well..:D

Leave a Reply

