Eu nu bat covoare, pentru ca’s putoare

Da’n ce hal sunt…

Sunt bolnava. De vreo saptamana asa, de cand am fost ultima oara la mare si a plouat. O sa deschid si inchid niste paranteze aici ca sa zic ca’s tare suparata pentru ca, pana acum, o singura data in 30 de ani m-a prins ploaia la mare, pe cand anul asta, din 3 weekenduri, in 2 a plouat. Drept pentru care nu’s bronzata deloc.

Asa. Am racit aproape cobza. Imi curge nasu’, imi curg ochii, stranut, tusesc in somn si uneori ma ia nitica febra siii, am si buba la gura😦 ceea ce urasc mai mult decat orice din toata imbolnavirea asta. Nici nu m-am tratat pana acum. Am pus Zovirax pe bot si am inghitit si nu-mai-stiu-ce-pastile pentru aceeasi chestie si intr-o zi am luat Paracetamol, dar acum tre sa trec pe tratament. Pe pungulita de la farmacie scrie ca sa nu mai fii prost si sa te tratezi singur dupa capul tau, ci sa intrebi farmacistul. Am ras. Ce stiu astia…

De fapt, scriu aici pentru ca am nevoie de simpatie & stuff, ca’s bolnava si mama a plecat din Bucuresti si e nevoie de lume care sa ma mangaie pe cap si sa-mi zica “O sa te faci bine” si Coldrexul are gust naspa si nu-l suport. Ori asta a fost interzis sau Fervex? Sau altceva?

Ma rog, pe langa asta (ca sa explic si titlul), am o aplicatie pe telefon pentru cei mai lenesi oameni din lume: Oliviera. Oliviera este o aplicatie unde iti treci datele personale, gen adresa, nr de tel, nume, prenume si pe urma te uiti la astia care aduc mancare acasa si apesi 3 butoane ca sa-ti comanzi ce vrei, fara sa fie nevoie sa socializezi cu cineva. Stiu ca aproape toate firmele au pe site chestia asta, in care te suna ei dupa ce ai plasat comanda online, dar aplicatia asta este fix pentru putori si pentru bolnavi ca mine, care nu poa’ sa scoata 2 sunete fara sa-si traga mucii. Aproape ca mi-a fost rusine cand m-a sunat fatuca sa-i confirm comanda, ca din 2 “Da” pe care a trebuit sa-i spun, unul a fost printre stranuturi si muci.

Imi cer scuze pentru “muci”.  De obicei sunt o lady. Fetele n-are muci.

 

4 thoughts on “Eu nu bat covoare, pentru ca’s putoare

  1. ha ha si eu folosesc oliviera pentru pizza si chinezesc iar ca am fost la mare luna trecuta si m-am bronzat fiind numai zile cu soare nu-ti mai spun

  2. Deni, cu herpesul tb sa ai răbdare … Se vindeca mai greu ….
    Da, Fervex-ul a fost interzis (din ce am citit pe net).
    Păi nu te ia Tiffany in braţe sa aibă grijă de tine (ca de Pufi)?
    Te pup eu atunci şi îţi trimit o raza de soare din Irlanda!
    Ps: next time it’s gonna be better (the weather at the seaside)

Leave a Reply

