Productive monday

Ce am facut azi:

1. M-am ratacit in Bucuresti, pe bulevardul Metalurgiei. Care e o strada stramba. Cautam o Sectie de Politie, care zice-se e pe Bd. Metalurgiei, insa ea e pe o strada care n-are nicio treaba, destul de departe de bulevard, de fapt. Ideea e ca eu m-am ratacit pe bulevard… Am intrat de langa Grand Arena si apoi m-am ratacit. Stada face stanga, in capat, la Metro si apoi inca o data stanga. Mda. Intr-un final m-am descurcat cum trebuie si n-am intarziat decat 20 de min.

2. Am spalat rufe contrar superstitiei mele de a nu spala haine lunea.

3. Mi-am montat o chestie de pui umerase pe ea(sper ca ii zice cuier) pe care am cumparat-o de la Ikea la inceputul lui iunie.  40 de suruburi si o gramada de fiare, dar sta in picioare si n-a ramas niciun surub neprins. 

4. Am reusit sa descopar, dupa aproape 9 luni de zile, de ce filmele erau pe repeat in vplay. Asta dupa ce am luat toate setarile la rand de o gramada de ori… Era apasat butonelul ala de loop(loop once, loop all, loop none). Si era chiar in ochii mei blonzi. Evident ca dau vina pe una din pisici care trebuie ca s-a cocotat pe tastatura si a apasat acolo. In niciun caz nu-i vina mea.

5. Ma uit iar la Lord of the Rings, dupa ce m-am uitat toata saptamana la Harry Potter pentru ca luni am vazut The Internship(care e super funny) si avea o gramada de referiri la astea si mi s-a facut dor. 

De care activitate sunt cea mai mandra, a?

 

 

5 thoughts on “Productive monday

Leave a Reply

