WARNING! Eat before you read!

Anul asta mi-am facut o gramada de cunostinte noi. Am fost vesela, am ras, am facut pe altii sa rada. Uneori am exagerat cu rasul(ca atunci cand mi-a zis kshe cum il cheama sau atunci cand i-a luat foc geanta lu’ Lori in Expirat. Iar imi vine sa rad), alterori au exagerat altii cu rasul(atunci cand i-am aratat lui Stefutz freza mea de Jamie Lannister), dar una peste alta, am cunoscut o gramada de oameni misto si m-am bucurat pentru mine ca am fost deschisa la prietenii noi.

Eh, mai vin si momente in care ma fac ca un arici si nu vreau sa vad/aud oameni, pe sistemul “it was a good day until I got out of the house and there were people”. Una din zilele astea a fost in weekendul trecut, cand am fost mai sensibila si nu mi se aliniasera planetele deloc. Eram si trista, si nemancata, si afara statea sa ploua si eram in Vama Veche si nu ma bronzam cat imi propusesem.

M-am dus cu Alex la Cherhana, ca tot salivaseram intr-o zi acolo si acum ne-am dus sa ne facem de cap. Gasim o masa semiferita, de vreo 8 persoane, de la care plecasera unii. Am avut noroc si cu comanda, ca abia ne asezaseram si imediat au venit meniurile, imediat ne-a luat comanda de bauturi(am fost eu fraiera, ca eram prima oara la cherhanaua aia, si nu mi-am luat nectarul ala bulgaresc. Next time). In timpul asta, doua fete dragute ne intreaba daca pot sta la masa cu noi, celelalte mese fiind pline. Eu, neentuziasmata, zic ok. Ne-am imprietenit pentru ca am comandat acelasi lucru. Noi icre, ele icre, noi pastrav, ele pastrav, noi rapane, ele rapane, noi legume, ele legume. Tare.

A inceput si ploaia in timp ce mancam, ne-am mutat peste alte 3 fete la o masa unde nu ploua, si ne-am imprietenit si cu ele. Am impartit mancarea ca la masa bunicilor, am sharuit aspecte din viata fiecareia si eu le-am dat lista mea din Vama: papanas de la Frontiera, ceafa in miere de la Povestea Ceaunului, mic dejun englezesc de la Canapele, vesnicele clatite, ciorba de tarhon cu afumatura de la Soni, cafeaua de dimineata de la Plaja de Carte, galetusele de la Expirat si restul plaja. Eh, am lungit lista cu “ORICE DE LA CHERHANA”.

Terminam de mancat, vorbim despre ce misto ne-am distrat in Vama si una din ele ii zice Alexandrei “parca te stiu de undeva, poate din Expirat, ca dansam la aceeasi masa de 2 seri”. Eu nu percutez, insa ii zic fetei ca Alex nu e cu Expi, e cu Piratii. Si iar radem, impartim mancare, etc. Pentru ca am mancat impreuna, am terminat masa impreuna si am plecat impreuna cu cele doua fete inspre Vama, sa ne strangem bagajele si sa plecam spre casele noastre. Pe drum, pentru ca erau funny si we clicked, am zis ca sa ne imprietenim pe Facebook. Si una din ele imi zice numele si pac! 6 prieteni in comun. Numai eu eram mirata.

Well, long story short, ele sunt prietene cu gasca cu care EU ma hahaisem in Expirat doua seri, si n-am recunoscut pe niciuna, insa ele ma stiau pe mine. Well, acum sunt tinta mistourilor tuturor. Yey.

Chestia e ca eram si tare mandra de mine cum, desi eram bosumflata, m-am imprietenit asa, cu niste necunoscute la masa.

Pozele cu mancare sunt mai jos ca SA NU RATATI ASTA IN VAMA.

Geanta lu’ Lori care a ars inexplicabil…

Cum i-a ars lu' Lori Geanta

Pestele pe gratar de la Cherhana

peste pe gratar

Ceafa in miere, pui cu visine, brasoveanca de la Povestea Ceaunului

2013-07-27 14.22.04

si o poza cu noi fetele:

fetele

Leave a Reply

