And then there’s me

N-am salvat prea multe postari din blogul vechi(ca sa fac copy/paste), dar nu ma doare mana sa mai scriu o data: sunt praf la chestiile la care ar trebui sa fiu as, gen facutul unghiilor, machiatul si alte cosmetizari pe cont propriu, si sunt si mai praf la chestiile la care toate femeile sunt praf by default, gen schimbat becuri in casa, decuiat usi, tehnologie, etc.

O sa incep cu categoria a doua, ca in cealalta am de pus o poza cu mine, pe trend. Zilele trecute ma intorceam acasa de prin oras si eram destul de suparata, nu mai stiu acum de ce(stiu, dar nu zic). Si dupa ce ca eram asa daramata sufleteste si moralul era pe sub pamant, cand sa intru in casa, desi descuiasem usa, nu puteam intra. Am impins, am incuiat si descuiat inca o data, si tot nimic. Usa era inchisa. Evident ca prima data m-am gandit ca e cineva in casa, apoi m-am gandit ca am gresit usa. None of the above. Pur si simplu mi s-a defectat usa si s-a pus ciocul singur. Siguranta, cred ca ii zice in termeni mai ok, dar eu am crescut cu usa cu “cioc”. Si mai rau, nici nu puteam sa sun pe tata sa vad daca are cum sa ma ajute, ca el e pe cosmote si eu pe vodafone si nu mai aveam minute. Am sunat pe sora-mea care a sunat pe tata care m-a sunat pe mine, dar tot acest schimb de idei s-a facut cu vocea mea de “sta sa planga” si m-a auzit un vecin de deasupra, care nu stiu ce job are, dar are 2m si muuulte kile de muschi si n-a fost nevoie decat sa-mi imbraceasca usa nitel si s-a si deschis. Dar am fost in toate panicile in timpul asta.

Din cealalta categorie, cand imi fac eu unghiile, manjesc totul cu oja, nu sunt in stare sa-mi curat pielitele fara sa-mi fac minim 2 rani la fiecare mana, nicio unghie nu seamana cu alta. Cand imi dau cu rimel pe gene, murdaresc nu numai toata zona dimprejurul genelor, ci si nasul. Cand ma pensez, rar se intampla sa nu-mi bag penseta in ochi, sa nu apuc vreo geana si niciodata o spranceana nu seamana cu alta. Nu sunt in stare sa ma epilez pentru ca nu am rabdare sa pigulesc fiecare firicel. Uit sa ma cremuiesc, dar am noroc ca am pielea fina si nu e nevoie sa ma umplu de chestii ca sa fiu smooth as a baby.

Si ca sa mai scap de cate o corvoada din asta, apelez la artificii: la epilat ma duc la coafor ca sunt gata in 30 de minute cu toate alea, imi pun gel pe unghii ca e usor de intretinut si arata si bine, chiar daca atunci cand dau cu oja ma manjesc peste tot, si acum mi-am pus si gene false. Din alea fir cu fir cu nuj ce tehnica de in sfarsit mi se vad si mie ochii. Dupa ce mi le-a pus, nici nu m-am recunoscut in oglinda. Sunt puse peste firele mele si acum ca ma uit la ele…my God, cate gene aveam de fapt…

Uite si poza, pe trend, fara pic de machiaj(jur! Uite ce buze de revista am):

2013-09-01 11.18.58

Leave a Reply

