Sunt prea … obosita. Poate

Ai mei, la ei la bloc, au loc de parcare platit. Inainte sa aiba locul de parcare platit, aveam “locul nostru” la geamul dormitorului, adjudecat prin ridicare de stergatoare, iesit la geam si amenintat cu spart cauciucuri, ridicat de pumni si infipt steagul in bordura. De cand cu locurile amenajate, insa, am renuntat la parcatul pe trotuar, si toti proprietarii de masini si locuri de parcare s-au transformat in si mai mari colerici. Astfel, daca parchezi pe locul platit al altcuiva, fereasca Sfantu’!

Aseara, a trebuit sa aduc la ai mei acasa o gramada de pungi, sacose, saci cu tzoale si alte chestii care nu-mi mai trebuie in casa, ca mama sa le distribuie mai departe. Ca tot sunt in infrumusetarea casei si infrumusetare proprie, sa fac treaba pana la capat. Aproape.

Ma rog, a trebuit sa parchez in fata blocului, cateva minute, pana am scos totul din masina si am bagat in casa, dupa care m-am grabit gramada sa mut masina, ca deh, sa nu vina istericii peste mine. Ies din bloc, merg, nu stiu unde imi era capul, cert e ca m-am trezit in spatele blocului, in locul  unde voiam sa parchez masina, cu cheia in mana, insa fara masina. Pentru ca masina era tot in fata, in locul altcuiva. Am ocolit blocul, ca si cum avusesem alta treaba, m-am dus frumusel in masina si am mutat-o.

In alta zi, am incercat 5-7 minute sa descui masina altuia, care numai la culoare semana cu a mea, ca era alt model. Am crezut ca innebunesc ca nu mergea telecomanda, si nici nu mergea sa descui usa, nu voia nimic. Taci ca nu m-a vazut nimeni, ca se mai lasa si cu dosar penal.

 

 

Leave a Reply

