Keepsterul, Creepsterul si Tripsterul

Keepsterul:

Pastrez tot. Strang, adun, ma aglomerez de toate prostiile din lume. Cumpar jdemii de lucruri si lucrusoare. Si nu ma multumesc cu atat. Imprumut chestii si uit sau nu mai vreau sa le dau inapoi. De exemplu, sora-mea are la mine o bluza de 6 luni incoace si ma roaga saptamanal sa i-o inapoiez si eu “uit” sau “o bag la spalat acum”. In apararea mea, e buna de mine si imi sta super cu ea. Si nu e singura tzoala imprumutata care-mi aglomereaza dressingul(yey, am dressing). Anyway, cu ultima renovare in casa, m-am hotarat sa mai arunc din vechituri. N-am reusit. Sunt un harciog.

 

Creepsterul:

E o specie noua de hipsteri care ma inspaimanta pur si simplu. Imi plac hipsterii, imi place cum se imbraca, ce asculta, unde merg, ma duc si eu p-acolo, uneori zici ca’s din peisaj, dar unii dintre ei creep me out complet. In special un baiat tuns foarte foarte scurt, cu ditamai favoritii si mustacioara de inceput de secol 20. La care adaugam niste butoiase(nu stiu cum le zice) in urechi si, deci, ditamai gaurile. De cate ori il vad, imi vine s-o iau la fuga. Si nu-mi place, la fete, bretonul ala scurt si des si lipit de frunte sau, mai rau, ondulat in frunte.

 

Tripsterul:

E cineva pe care cunosc eu care, la un moment dat, m-a rugat sa nu pun povestea asta pe blog, dar jur ca e prea tare ca sa nu existe. Cineva, la un moment dat, dupa o noapte de suc de mere si suc din grau/secara/whatever fermentat, s-a gandit sa mai aprinda si o medicinala din aia. Altcineva a rulat verdeata si, pare-se, a fost cam tare, ca cineva al meu s-a dus la baie mai mult in genunchi si nu in scopul de a-si varsa oful, ci pentru ca era o necesitate fizica. Proprietarul casei avea vasul de toaleta sticat. Se pare ca flotorul nu mai functiona bine si apa curgea intr-una. Cineva, cu chiu cu vai, se aseaza pe toaleta. Si sta. Si sta. Si sta. Si sta. Vreo 7-8-10 minute legate. Asa cum a spus cineva “si ma p*sam, si ma p*sam, ca auzeam picurand, si la un moment dat, imi dau seama ca nu sunt io. And I was, like, wtf? Si uite asa, m-a tripat pe mine wc-ul”.

 

Leave a Reply

