Cu pofta-n cui

Mi-era foame. Am alergat toata ziua de la o institutie la alta si toate’s cu program si, ca sa apuc sa bifez toata lista, a trebuit sa fug dintr=un loc in altul, fara pauza de cafea, de covrig sau whatever. Cand am ajuns la mama acasa, eram semilesinata de foame. In momentele astea, orice imi face pofta. In toate celelalte momente, chiar si cand imi e doar foame, nu poftesc la nimic(mai putin ceafa in miere de la Povestea Ceaunului si orice fel de peste de la Cherhanaua din Vama Veche). In copilarie, ma ducea mama in magazin, in ziua de salariu, iar eu nu pofteam la nimic. Bine, nici nu prea aveai la ce sa poftesti: salam de biscuiti in buzduganele alea de plastic, tigarete cu guma inauntru, creveti, biscuiti si cam atat. Nici la cofetarie nu salivam, desi imi doream sa lucrez in cofetarie cand ma fac mare. Imi placea mirosul.

Eh, ajung la mama, halesc dintr-o suflare sarmalele, si apoi deschid frigiderul sa vad ce mai e. Si era o cutie negru cu verde, mai mult lunga decat lata, si jur, ca in momentele alea, am si vazut aluna pe ea. Deodata mi se face pofta de ciocolata cu alune siiii….surpriza!

20131021-182554.jpg

2 thoughts on “Cu pofta-n cui

Leave a Reply

