Le Projet 2.2013

21-27.10

Film:

– The Prisoners. Bestial! A must see. Asta si Argo si Trance ce m-au mai miscat asa anul asta. Si nu pentru ca e Hugh Jackman acolo. Lung al -naibilui, dar merita fiecare secunda.

Niciun film vechi, dar sunt la zi cu The Big Bang Theory. Plus ca a aparut Despicable Me 2 bluray, so….

Teatru:

Moftul Roman. Eu l-am vazut la Teatrul Mignon, am stat in primul rand si m-am panicat teribil cand, intr-una din schite, actorul, Lari Giorgescu, vorbeste direct cu publicul. Jur ca nu m-am putut concentra deloc la ce zicea de panicata ce-am fost. In rest, numai de bine. O ora de momente si schite ale lui Caragiale, cu un final superb.

http://m.hotnews.ro/stire/15757048

Carte:

15% din cartea IV-a din A song of Ice and Fire. Pana acum nu e nimic interesant si n-a murit nimeni. That’s a bummer…

Vizite si plimbari:

Cismigiu, cu javradorul. A tras de lesa ca un disperat. Cum vedea niste oameni, cum sarea pe ei. Doamne fereste sa fie porumbei pe jos, Doamne fereste sa aiba cineva mancare. L-am dus la parculetul de catei, s-a jucat, a alergat, a baut apa altor catei si s-a jucat cu jucariile lor. Cand alti doi caini s-au luat la cearta, el s-a cocotat pe banca si a stat cu spatele la ei. In rest, cum era nitica panica, cum se urca la mine in brate. But it was so fuuuun.

20131027-204425.jpg

One thought on “Le Projet 2.2013

Leave a Reply

