Cu ziua mea

A fost ziua mea. Azi e ziua mea de nume, acu’ 2 saptamani fix, da’ fix, a fost chiar ziua mea, ziua mea. Am primit numai cadouri minunate, care au acoperit toate ariile din viata unui om: pentru gospodina si organizatoarea din mine am primit un dulap si pe inca unul mi l-am facut eu cado(am pus farfurii si cratiti in ele, desi sunt biblioteci); pentru fumeea de afaceri din mine am primit o agenda pe 2014, tare simpatica; pentru pitzipoanca din mine si sexy mujer care cum ar veni trebuie sa fiu, am primit chestii rosii pentru buze si unghii si un parfumel care m-a entuziasmat mai putin decat era cazul(miroase foarte bine!!); pentru entuziasta de fantasy din mine am primit o cana cu Winter is coming si neasemuitul lup nordic; pentru fashonista din mine, am primit o esarfa in culoarea pe care chiar n-o aveam, precum si alte chestii ; pentru sarmana din mine, am primit bani; pentru crazy single cat & dog lady care ma aflu, am primit my own prince charming care a crescut in 3 zile cat altii intr-o viata(pe sistemul: il stiu de cand era atatica); pentru sanatate, o sa primesc o periuta de dinti electrica; pentru pasiunea pentru tehnologie aproape inexistenta, am primit un voucher in apple store de o valoare care sa-mi ajunga 3 ani; pentru maaaaarea amatoare de filme care sunt in ultima vreme(gen, ai vazut cu proiectul cum e, am facut asta TOT ANUL), am primit vouchere la Cinemacity.

Ca aici am vrut sa ajung. M-am zgait azi la filme, pentru ca mai am vouchere si sa ma uit sa vad ce sa vad. Maine ma duc la Thor 2, la IMAX, ca, in sfarsit e un film care acopera valoarea voucherului. Dar, cautand filme, gasesc Heli.

Heli, Gen: Dramă, Durata (in min.): 105, Limba: Slovaca, Premiera în data de: 08/11/2013, Regizor: Amat Escalante, Actori: Armando Espitia, Andrea Vergara, Tara / Anul: FR, DE, NL 2013. Descriere: Heli este personajul care călătoreşte fără bilet prin iadul de pe pământul mexican. Tânăr, dar cap de familie, încearcă să-şi ţină familia unită după ce sora lui, Estela, se îndrăgosteşte de un tânăr cadet, Beto. El se hotărăşte s-o ia de soţie şi să fugă împreună, însă are nevoie de bani. Drogurile confiscate de superiorii săi din armată şi oficial distruse i-ar putea aduce bani buni, aşa că Beto decide să le fure.Consecinţele vor fi dramatice.Într-o lume a drogurilor, a corupţiei şi a cruzimii endemice nu este tocmai uşor să supravieţuieşti. Unde este legea când ai nevoie de ea? Ocupaţi un loc în cinematografe la thriller-ul mexican Heli, făceţi-vă comozi, dar ţineţi-vă bine!

Awesome.

PS AS VREA SA MULTUMESC FAMILIEI MELE, PRIETENILOR MEI, PISICILOR MELE, CATELULUI MEU SI CUNOSTINTELOR MELE CARE MI-AU ZIS LA MULTI ANI, CARE MI-AU LUAT CADOURI, CARE AU FOST LANGA MINE SI CARE MI-AU FACUT ZIUA MAI FRUMOASA. NE VEDEM LA ANU’, TOT PE FACEBOOK. VA PUP!

Leave a Reply

