Le Projet 4.2013

5-11 nov 2013

O sa fac niste schimbari, ca nu-mi iese cu teatrul deloc…

Film:

Captain Phillips. M-am speriat si am stat cu ochii in ecran tot filmul. Nu m-am uitat in stanga sau in dreapta, nimic nimic. Cu sufletul la gura, am trait actiunea de parca eu eram Tom Hanks sau Cpt Phillips. As fi facut si eu exact ce a facut el. Am citit pe urma chestii despre incidentul ala si filmul nu pare departe de poveste. Cica ar fi scris si o carte. Daca nu uit, poate o citesc vreodata. Anyway, I love Mr Tom.

Thor: The Dark World. Pai nici nu e nevoie sa zic ceva despre el. I.just.love.Marvel.Universe. Am stat pana la final, dupa credits, exact cum trebuie sa stea un fan adevarat. Cand am fost la Iron Man 3 anul asta, in sala am ramas destul de putini. De data asta, eram vreo 20-30 de fani adevarati. Finalul a fost funny, as usual. Thor apare dezbracat, am suspinat, but I’m up all night to get Loki. Si da, e previzibil..who cares?

Teatru:

Am luat colectia de DVD-uri de la Cotidianul la rand. O noapte furtunoasa. Oh, the classics.

Carte:

Inca 5% din A song of Ice and Fire si asta numai in weekend. In timpul saptamanii m-am delectat cu legi si coduri, contracte, cereri, conventii, declaratii…

Vizite:

Parcul Sebastian cu javradoru’ unde ne-am imprietenit cu Memo, un catel simpatic foc care sare pe mine de cum ma vede pentru ca stie ca am minge si abia asteapta sa i-o arunc. Noroc ca nu e plin de  bale. Hatchi al meu se joaca cu mingea numai daca suntem singuri sau nu-l baga niciun caine in seama si niciun stapan. Si nu prea se intampla… Are moaca aia …

Si Maxipet unde am vazut un mare Shiba Inu, bestial. Stapana lui era putin mai inalta ca el.

Leave a Reply

