Pentru ca.

Uneori ai senzatia ca urmezi exact firul vietii si esti exact unde trebuie sa fii si apoi te gandesti la deciziile pe care le-ai luat ca sa ajungi acolo unde esti si unde trebuia sa fii. Na, exemple:

1. Am o tanti care-mi face curat in casa de doua ori pe luna. Spala geamuri, oglinzi, da mobila la o parte, chestii pe care eu nu le fac in mod obisnuit. In mod obisnuit nici nu dadeam cu matura decat vara cand naparleau pisicile(vara asta le-am dus la bunici, n-a fost par nicaieri), dar acum, de cand am ‘jde animale in casa, e necesar sa spal si sa matur in fiecare zi. Aaanyway. Atunci aveam doar pisicile. Pisica, spre deosebire de motan, face ce trebuie sa faca orice pisica: se cocoata, e curioasa, strica, sparge, se joaca cu orice, doarme pe mine, sta in brate, framanta ce prinde mai moale, toarce foarte tare, fuge de acasa. Pufi doar doarme si mananca si face la litiera.

Tanti a mea are cheie de acasa, vine singura, isi face treaba singura, imi lasa bilet cand e nevoie sa cumpar ceva, eu ii las banii la locul stiut. In ziua cu pricina, eu eram plecata la job, insa m-am intors mai inainte sa plece ea si ea ma trimite sa iau chestii de curatenie de la MegaImage. Nu se terminasera alea vechi, dar mi-am spus: “Daca nu ma duc acum, o sa uit sa cumpar, si daca tot am bani..”. Tocmai incepusem sa merg la sala de vreo cateva saptamani si, cand ies din casa, imi zic: “daca e liftul ocupat, o sa cobor pe scari, nu-l astept, pentru ca merg la sala”. Liftul era ocupat.

Cobor pe scari si pe la etajul 6(eu stau la 9), cine imi sare pe picioare intr-o miorlaiala disperata? Propria-mi pisica. Iesise din casa pe cand s-a dus Cati la gunoi si n-a mai nimerit unde sta. Statea ascunsa sub o masa, nu se vedea ca exista o pisica acolo. Eu nici nu observasem ca nu e pisica in casa. Ma intreb daca ar fi iesit la oricine in disperarea aia, ca statuse cateva ore bune pe holul blocului.

Lant de evenimente.

2. Asta seara. Asta e si cu poza. Faceam curatenie si ordine in bucatarie pentru ca am rearanjat si am mutat totul dintr-un loc in altul si am renuntat la niste dulapuri de cand mi le-am montat pe alea primite la ziua mea. Pentru ca mai tineam geamul deschis, m-am incaltat cu botoseii de lana pe care i-am primit de la Lori de Craciunul trecut. Am scos ceaiurile din dulapiorul lor si m-am uitat la data expirarii, ca sa mai arunc din ele. Si nu numai ceaiuri, dar si alte chestii pe care le aveam prin bucatarie si pe care nu le mai manca/folosea nimeni. Galeata de gunoi era cam plina, dar pungile sunt enorme, asa ca loc si pentru alte chestii era, si nu ma duc sa duc gunoiul..inca.

Si dau peste un borcan cu niste ceai negru pe care mi l-am luat cand am fost in Turcia,  in 2008. Nu l-am mai folosit tot de atunci, dar zau daca imi dau seama de ce il tineam. Hotarasc sa-l arunc si pe ala la gunoi. Dupa ce-l pun in cosul de gunoi, zic sa arunc si gunoiul acum… Si…

20131112-005345.jpg

Pana mea…botosii de lana, punga rupta, ceaiul peste tot…

Rezumat ptr E: printr-o serie de coincidente am gasit pisica despre care nici nu stiam ca e disparuta(asta la punctul 1). Pentru punctul 2, poza e graitoare. Gramada aia e ceai negru.

Leave a Reply

