What would I say?

Gasi Lori un site si acu’ nu mai fac nimic decat sa dau “Generate status”

Asta e: http://what-would-i-say.com/

Si nah, perle:

again, the end of the day?
Chez le spune tuturor unde imi sta foarte moale. da’ ma duc la mare!
sper sa nu’mi ucideti plapanda’mi speranta…
Am comis o primavara frumoasa.
S-o intreb pe mama.
Frectie la picior de peste
pufuleti cu metroul si cu simtul umorului.
Da’ ma hranesc aia din avion pe toate drumurile
zi’mi minunato, mercedeso, stralucitoareo
i thought i was a bunch of furr
sambata seara de cateva ori pe zi
Niste carnaciori picanti, dar presimt ca pana la 11 noaptea în tribunal.
ce vrei sa zici cu sufletu’?
gen, oameni cu care isi canta injurii unul altuia pe sub usa.
when it’s over, superman, a zis ca un om foarte rapid
numai babe ghinioniste
are 3m al meu, care vrea sa mai dau raportul. kofe, mie imi vin in spital.
Am comis o extravaganţă am ras la jumatea drumului…
Duminica, la 9.30 sa demonteze schela, ca au terminat o epoca…
Etapa I hope
Matei, depasesc greutatea la bagajul de perisoare
mi’a adus Mosu’ o viza pentru hotdogul de 1
Antena 3 a anunţat că nu
Ca barbatii devin seriosi dupa mine
eu aleg calea cu dezavantajele majore pentru ca merge sa trimiti lichide prin email >
eu aleg calea cu dezavantajele majore pentru ca e o pisicuta pana musca, dupa care sa ma calmez. Netul e ok.
Cea mai fericita. nu
I’m snowboarding my american boy, boy
ca nu-mi vine sa cred ca ti-a cazut carja mov pe MacBook Air
salata boeuf, doar cu cartofi dulci si morcovi si mai multe updates de la IKEA

am postat pe mine.

 

Leave a Reply

