Potriveala draguta

Pe scurt, ptr E: azi ninge si tot azi am primit pantalonii de ski, si tot azi mi-a dat tata vin pentru fiert, si tot azi am gasit si scortisoara. Snowboarding Deni is born and drunken all winter long Deni..also. Sau pana se termina vinul. Ah, si nu-mi merge L pe tastatura prea bine. Unde vad, corectez, unde nu… asta e.

Pe lung, e tot atat de scurt. In completare, totusi, sa nu ramana un post de un rand, zic ca mai am si ghete, placa, legaturi, geaca, manusi si ochelari.

Geaca am luat-o acum multi ani, la o promotie. Dintr-un hipermarket, parca. Nici nu mai stiu, pentru ca e de prin 2004… Dar nepurtata, pentru ca n-am schitat decat o data si am mai snowboarduit de 2 ori. In rest, n-am scos geaca de la naftalina. Glumesc, nu am naftalina, am lavanda. Pah-lease.

Placa, legaturile, boots si ochelarii au fost luate, well, la promotie, de pe un site http://www.snowboard1.ro si-l pun aici pentru ca mi-a fost tare drag. Si ieftin, si rapid, si cu card VIP, si cu livrare moka din Serbia sau nu mai stiu ce tara pentru ca iarna car si vara boots si placa. Si-s toate asa cuuute, si albe. Azi m-am uitat daca sunt in stare sa-mi pun singura legaturile pe placa, dar nu… O sa ma uit la niste tutoriale, dar.. Tudor, Stefan… poate-mi sare unul din voi in ajutor?

Manusile si pantalonii au fost luate acum, recent, evident, la promotie. Si-s rosii, ca sa ma vada lumea pe partie. Yey.

Winter is coming.

Ma duc sa fierb vin.

boots

4 thoughts on “Potriveala draguta

Leave a Reply

