Sometimes

Sometimes I’m a wannabe geek.

Adica, imi plac tot felul de prostii de filme, francize, chestii, dar nu sunt atat de fan incat sa citesc si sa retin tot ce apare despre. Anul asta am poftit la tot felul de filme si seriale. La filme si seriale ma mai uitam si in anii trecuti, dar mai moderat asa. Acum m-am implicat cam mult in fantasy. Adica mult mai mult decat in alti ani. 

Pofta mi s-a deschis cu Lord of The Rings – The Fellowship of the Ring. M-am dus cu un tip care era fan, care citise toate cartile lui Tolkien, care stia despre ce e vorba, si, cel mai important, stia ca e o trilogie. Eu m-am dus pentru ca nu-mi placea de el si voiam sa-i si arat asta. Am fost la premiera, la Patria, in 2001. Pe vremea aia, cred ca eram mai bitch, pentru ca bietul om se chinuise cu bilete sau invitatii, si eu, ca o floricica, nu voiam decat sa ma port urat cu el si sa-i tai macaroana. Nu-l voiam nici macar in friendzone, dar daca tot insista cu biletele… De mica eram zigeuner*.

Ma rog, la premiera au venit toti fanii adevarati si cu mine. La iesire, numai eu aveam moaca nedumerita ca Frodo si Sam n-au ajuns in Mordor, ca Aragorn nu i-a omorat pe orci, ca Saruman isi vedea de treaba lui in turn si Gandalf era mort. Ce m-am mai jelit la Gandalf… Bietul baiat, incercase sa-mi spuna ca el a citit CARTILE, dar eu nu auzeam decat “imi place de tine, imi place de tine, imi place de tine”. Da, da, bine, bine.

Eh, in cinema am intrat pitzipoanca si am iesit fan, chiar daca cu nedumerirea pe chip si cu lacrimile pe piept. La cateva zile am gasit si cartile si intr-o saptamana le-am citit pe toate 3. Si asa s-a nascut semigeek-ul de azi. Acu’ poti sa-mi dai si teza din LOTR sau Hobbitul, ca sigur iau 10. Si gen, nu cartile, ci si filmele, si behind the scenes.

 

Dupa ce a aparut si al treilea, faceam cu sora-mea minim un weekend pe an de maraton LOTR. Intai inchiriam DVD-urile, apoi am dat pe net peste Extended si n-a mai existat altceva. Acum le avem in casa, la discretie, gen.

Bun, si ajungem la anul 2013, cand se lanseaza minunata parte 2 a Hobbitului. Eu, ca fan adevarat nascut in 2001, mi-am facut rezervare pentru data de 13.12, la premiera, la IMAX, cu 10 zile inainte, ca deh, sunt fan adevarat. In sala erau numai fani adevarati si niste pitzipoance, tot cam cum eram eu in 2001, venite acolo de gura vreunui geek, ori sa-l impresioneze, ori sa-i dea papucii. Era misto sa vezi sala plina la refuz. Era misto ca erau si oameni singuri, veniti de dragul filmului, de dragul seriei, de dragul autorului sau orice fel de motiv ar fi avut. Era misto ca erau oameni de 60-70 de ani in sala.

Dar cel mai misto a fost ca m-am dus sa-l vad de 2 ori. Prima oara, plasatorul a zis “Dezolarea lui smaUG”. Cand au fost altii, a zis “Dezolarea lui Smog”. Cand am fost ieri, a zis “Dezolarea lui Zmag”.

*zigeuner = tigan roman in limba germana. se foloseste cand oamenii cumpara numai chestii la promotie sau reducere si vaneaza numai astfel de produse. Bine, si ca tigan roman. Dar eu il folosesc in felul ala, de cautator de promotii.

2 thoughts on “Sometimes

  1. Si eu deni, eu in ce categorie sunt? Fan adevarat cu siguranta nu sunt si parca nici a pitipoanca nu arat😉

Leave a Reply

