wtf day

First wtf of the day:

Plecam cu taxi din Expirat spre casa, in Rahova, aicisa, la noi. Ii zic opririle si unde sa mergem intai si plecam de pe loc. Taximetristu’ nu face stanga unde trebuie, eu ii zic “nu faceti stanga pe aici?”. El zice ca nu stie drumul pe acolo. Ma rog, nu era mare ocol. Ajungem la urmatoarea intersectie unde tre sa faca stanga si ma intreaba “Facem stanga pe aici?” Si io zic “Da… incolo e Rahova, nu?” Gen, pe unde pana mea vrei sa ma duci acasa? Si da, aveam tonul de “pe unde vrei sa ma duci acasa?” Si el se supara ca zic asa si opreste masina si ne da jos. And I was like Is this really happening?!?!

Urmatorul taximetrist a fost si super cool si stia si engleza si a ras cu noi in taxi.

Second wtf of the day:

Bate cineva la usa. Deschide sora-mea. Era vecina de langa noi care era suparata si voia neaparat sa vorbeasca cu mine. Eu dormeam. “Pai, trezeste-o si ma intorc in 5 minute”. Is this really happening?! Cu toate astea, ma gandesc ca o fi patit femeia ceva grav si numai eu pot sa o ajut si ies la usa. Problema “M-a sunat verisoara-mea din Balta Alba si mi-a zis ca si-a facut abonamnet la Vodafone si a trecut sa vina facturile la mine acasa si ca sa i le platesc eu. Ce ma mai fac? Ca eu nu am bani sa platesc, ca o sa intru la puscarie, ca vreau sa fac plangere penala, ca sa o bage pe ea la puscarie”. “Pai e pe numele ei?-da. Nu i-ati dat buletinul sau ceva?- nu. Nici fata dvs?-nu.  Pai ati primit vreo factura pana acum? – nu, dar daca ea a zis ca factura vine aici si ca eu tre sa platesc.. ce sa fac?” Are you fucking kidding me? A trebuit sa stau sa-i explic 15 minute acelasi lucru, cum ca executarea silita se face pe numele proprietarului abonamentului, nu pe proprietarul unde vine factura, ca factura poate sa vina oriunde. Si tot punea mana pe caine si tot ea tipa, desi cainele nu facea nimic, statea intins pe jos.

Third wtf of the day:

Ies cu javradorul afara, pentru nevoile de seara si sa ne mai jucam nitel. Ne alergam p’aici, ii mai arunc lesa(mingea o pierde pe sub masini) el nu mi-o aduce niciodata, il mai alerg eu pe el, mai fuge el de mine, ne distram si noi cum putem. Si azi, pentru ca s-a invatat sa vina la mine cand il chem si imi e mai putin frica sa-l pierd, ne-am aventurat nitel mai departe, la blocul vecin. Si vin cu el in fuga pana la mine la scara. Numai ca, el alearga mai repede ca mine si se opreste sa ma astepte. Doar ca nu s-a multumit sa se opreasca, ci s-a aruncat pe mine, cand eu am crezut ca el o ia la fuga in continuare, drept pentru care a trebuit sa ma tavalesc pe jos. Bai, dar m-am tavalit foarte artistic. Nu stiu de unde mi-a venit, dar parca tot ce-am vazut la Elena, Andreea si Peri la un moment dat la sala, cum se cade la judo, am aplicat eu azi in cazatura mea artistica. Am bagat mana dreapta sub mine, m=am ghemuit frumos si m-am rostogolit peste caine, ca sa nu-l fac terci. M-am julit la mana dreapta, in special la cot, unde ma si doare rau, genunchiul stang a ramas corigent si acum e vanat, si m-am murdarit pe hanorac peste tot, ca deh, m-am rostogolit. Cainele e ok, doar mi-a dat de m-a julit.

N-am mai cazut de 10-15 ani… Nici pe gheata, nici altundeva. Parca.. Dar nu imi amintesc acum. Bine, am mai cazut cu placa la munte, dar aia nu se pune.

 

Leave a Reply

