Aspecte din viata la bloc

La mine la bloc sunt cenzor. La tata la bloc, tin loc de administrator financiar. Imi fac reclama, daca vreti sa ma luati la blocurile voastre. Sa va intocmesc/cercetez listele de plata di documentele financiare, baaa!

De cand eram mica am urat intotdeauna betivii blocului. Si in categoria de betivii blocului am bagat orice om peste 18 ani care o arde la bloc la o samanta, la o bere cu prietenii/vecinii din bloc.

Eh, azi, 10 martie 2014, cu rusine, m-am autointrodus in aceasta categorie.

Fiind ca sunt cenzor la mine pe scara, si fiind ca si inainte, cand eram o Asociatie mare cu 3 scari eram tot eu cenzor, am trecere mare printre vecinii blocului(plus ca fac si activitate de avocat moka in bloc, ca deh, suntem vecini). Si dupa ce am schimbat o administratora dupa 2 luni ca gresea mereu si nu ne intelegeam cu ea, au capatat si mai mare incredere in mine, pentru ca si-au dat seama ca eu, locuind pe scara, nu am sa prejudiciez vreodata proprii-mi vecini, cu atat mai mult cu cat si eu particip la lista de intretinere.

Si acum, vecinii mei care la un moment dat m-au acuzat si pe mine ca prea sunt prietena cu fosta fosta administratora si cu fosta presedinta, pe care le-au schimbat in decembrie anul trecut, ma iubesc gramada si imi saruta manusitele inca de la coltul blocului(mai putin vecina de dedesubt care nu suporta ca am caine si ca a dat-o Asociatia in judecata si crede ca eu personal am dat-o in judecata).

Nah, si in seara asta, pe cand ma intorceam cu animalul de companie acasa, dau peste vecinii mei care stateau in scara, la caldurica, cu vinulet, cu noul administrator si m-au pus sa leg cainele si sa beau si eu un pahar cu vin. Degeaba m-am vaitat ca’s racita, ca iau pastile, ca nu beau, pana nu am baut un pahar nu m-au lasat ca, deh, sa-mi povesteasca ce au mai facut ei pentru Asociatie.

Mah, nu mi-a displacut. Din contra, chiar m-am simtit bine cu ei pentru ca s-a detensionat complet atmosfera si mai avem un singur hop de trecut, ca Asociatie. Si vinul era bun. Alb, dulceag, parfumat, moldovenesc, curat, de tara.

Leave a Reply

