Cu dulceața

Am mai zis printr-un post anterior că am un hobby idiot, respectiv îmi place să fac liste de întreținere. Tata e de vină pentru că s-a făcut administrator la bloc. Eh, si pe lângă blocul meu și blocul alor mei, mai avem un bloc in Giulesti unde facem administrație în familie.
Nu pot sa zic că-a ăi mai simpatici oameni dă pă pământ, dar nici cei mai nesi nu sunt. Unii dintre ei mi-au intrat drept in suflet, în special old ladies, cărora le aduc aminte de nepoate, de fiice.. Și poate am și eu ceva special pentru că sunt și în inima băbuțelor din blocul unde stau.
Bottom line, primesc de pomană mâncare, primesc zâmbete si îmbrățișări. Astea, ultimele, îmi plac cel mai mult, mai ales când sunt de la persoane pe care le-am vazut o data, de doua ori sau niciodata până atunci.
Eh, si pe lângă băbuțele simpatice, mai am lipici si la copilași.
Aici, in Giulesti, exista 2 copii care mă iubesc. Îți zic, abia așteaptă luni si miercuri seară ca să vorbească cu domnișoara dragută.
Eu. Eu sunt domnișoara dragută.
Băiețelul are vreo 5-6 ani și îmi recită poeziile de la gradi, îmi povestește despre prietenul lui, Rareș, și despre bicileta noua. Că așa ne-am împrietenit, când a primit bicicleta, eu fiind prima căreia ii putea povesti ce fericit e.
Fetița, a altei familii decat cea a băietelului, are vreo 2 anișori și e cea mai frumoasă fetița pe care o stiu. De cate ori vine din parc cu mama, tata, bunicul, bunica, vine și se asează lângă mine și gângurește tot felul de cuvinte. Și eu sunt toata un zâmbet cand e aici și o intreb lucruri și mă pisicesc cu ea.
Cu greu o ia familia de aici ca să meargă să mănânce. Tatăl și bunicul îmi spun că întreabă de mine în fiecare zi când e pe la parterul blocului.
Kids, animals and old people love me. Which is nice.
A se observa că scriu cu diacritice când îmi amintesc.
Pup, pa.

Leave a Reply

