Not a good day

Am o serie de zile proaste… La rând așa. Nu-mi place deloc.

Întai m-am certat nițel cu vecinul de dedesubt in ședința Adunarii generale de la bloc, ceea ce e super nașpa că mie nu-mi place conflictul și mai ales unul așa, in fața vecinilor. Pe urmă, ăia de la Asociația din Giulești sunt nemulțumiți de conducerea lor, și normal, administratorul pică prost și primul, că el e in fața lumii, și normal, mi se sparg mie in cap oale, că ei pe mine mă văd  mai mult pe acolo. Pe urmă, am fost la pms și m-am certat cu toată lumea, din orice. Nu mai am bani. Am crezut că am pierdut niște bani care nu sunt ai mei, însă i-am găsit și e bine, dar tot m-am stresat gramadă. Am greșit un act din neatenție și acum trebuie să trag ponoasele, ceea ce e absolut oribil pentru ca e cu birocrație si Administrație Financiară. Câinele nu mă ascultă decât când vrea el și mă supără, pentru că petrec mult timp cu el să-l dresez.

Dar ceea ce a fost cel mai nasol în toată perioada asta, a fost că ieri, după ce totul fusese bine de dimineață, nu mi-a mai mers mașina. La prânz, când să plec spre Registru, când ploua foarte tare chiar, nu mai intra cheia in contact. Partea blondă din mine a crezut pentru câteva secunde că m-am urcat în altă mașină. Am sunat pe toată lumea la care m-am putut gândi: tata – nu a raspuns, vara-miu – dormea, Ș – nu se pricepe, dar a găsit soluții online, R – a zis că cel mai probabil trebuie schimbat butucul, vara-miu celalalt mi-a dat și sfaturi despre cum trebuie schimbat butucul, dar până la urmă, vecinul căruia îi blocasem garajul, a adus un spray anticoroziv și acum merge, mai forțat nițel, dar merge.

Mai durează mult? S-au aliniat planetele prost pentru mine? Sau e așa când nu sunt aliniate?

Oricum, sper să treacă… nu  mai suport😦

 

Leave a Reply

