When it rains it pours

Este vorba despre apă. Apă la mine in casa. Inundație, adică.

Pentru prima oară, aproape că am inundat pe vecina de dedesubt. Zic aproape, că n-am primit încă plângeri că are apă in tavan. Ideea e că, sometime in the night, racordul de apă rece de la bucătărie s-a gandit că trebuie să-si iasă din fire(pun intended) și rezultatul a fost juma de bucătărie plină cu apă.

Treaba e că, pe la 7 dimineața, Pufi a miorlăit insistent, a sărit pe mine, a făcut ceva scandal, dar eu nu și nu, dormeam. Plus că n-am auzit nici alarma telefonului la 8, nici pe Anca sunându-mă la 8.30 să bem cafea. Și uite așa, apa a curs(nu in cantități mari) până la 9.45 când m-am trezit. În caz că există întrebări: Hachi mă lasă să dorm cât vreau și așteaptă cuminte în casă. Treaba cu  mirolăitul pisoiului ar fi trebuit totuși să-mi dea de gândit, pentru că avea și apă, și mâncare și nu avea motive să mă trezească la orele alea.

Mă rog, când în sfârșit am văzut apa până în mijlocul bucătăriei, evident că prima treabă pe care am făcut-o, a fost să mă panichez, și abia pe urmă să caut prosoape. Și abia pe urmă să opresc apa. Aici a fost nașpa pentru că la apa rece s-a rupt mânerul in mâna mea și a trebuit să mă chinui cu un patent. Dar am reușit să opresc apa și să limitez consecințele.

Bucuria mai mare, dacă poate exista și o bucurie în situația asta, a fost că apa nu s-a dus înspre perete, ca să se scurgă și inspre vecini. Doar a distrus parchetul. Da, am parchet in bucătărie, deal with it.

Partea nasoală e că, în seara precedentă(de fapt, am descoperit după miezul nopții), se înfundase filtrul mașinii de spălat și m-am luptat cu apa și în situația aia. And it sucked.

Și aseară m-a prins ploaia pe cand eram cu câinele afară.

A fost ceva ieri…

 

Leave a Reply

