Star Trek – original series

Am revăzut la tv zilele trecute Star Trek: Into Darkness și mi-a venit chef, dintr-o dată, să mă uit și la serial. Am mai văzut eu din episoadele cu Jean-Luc Picard, dar acum ma uit la primul, cel din 1966.

Băi, sunt impresionată. Pentru anul ăla, pentru televiziunea din vremea ceea, e awesome. Cu toate astea, citeam că n-a fost așa popular în vremea aia… Nu-i nimic, e popular și acum.

Plus că, îl înțeleg pe Sheldon Cooper mai bine.

Cu toate astea, m-am enervat puțin pentru că am văzut episodul în care apare Khan și n-are nicio treabă episodul cu filmul. În primul rând că Pyke era deja dus la niște aliens care îl iubeau și nu moare în serial. Apoi, Khan ăsta era un dictator de prin anii 90, indian la origine( Am și râs. În 1966 aveau impresia că are să se dezvolte lumea atît de mult că in 1990 or să fie spaceships peste tot, oameni modificați genetic să fie perfecți). Și la final, nu-l adoarme nimeni pe Khan după ce îl bate bine, ci îi dau drumul pe o planetă unde să-și faca el mendrele cum vrea.

Sigurele asemanari sunt că dormeau de cateva sute de ani și că echipajul somnoros era format din 72 de oameni.

Scenariștii nu au totuși o imaginație prea bogată. Poate că nici tehnologia nu îi ajuta, nu știu, dar în primele episoade tot mor unii și alții la bordul navei pentru ca unul sau altul a contactat an alien disease. Majoritatea alienilor sunt human like, pe toate planetele se respiră fără probleme. Toate duduile care-i trec prin brațe lui Kirk sunt blonde și superbe.

Dar îmi place. You should see it, too. And I love love love Mr. Spock. Pe ăsta din Original Series mult mai mult decât pe Zachary Quinto.

2 thoughts on “Star Trek – original series

Leave a Reply

