Baie cu spume

Afară plouă. Tună, fulgeră, plouă. S-a oprit și curentul pentru niște minute, mai devreme…

Eu, obosită, după o zi de muncă si o oră la sală, vin acasă și mă gândesc că cel mai bun remediu împotriva stresului și a oboselii este o binemeritată, fierbinte baie.

De câteva săptămâni, am în baie, pe marginea căzii, ceva careia îi zice cremă de baie. Initial, ca o țărancă ce sunt, m-am spălat cu ea și abia pe urmă am citit că o pui în apă, atunci când umpli cada. Am citit mai atent pentru că nu avusese niciun efect pe mine.

Na. Dau drumul la apă in cadă, se oprește curentul, dar nu era panică pentru că am lumânari și era taman bine: nițica atmosfera romantică, mai uitam de griji si probleme. Acum câteva minute mă duc să controlez starea apei, să nu fie prea fierbinte. 

Până să bag mâna in cadă, dau să mă spăl pe mâini, admirând apa din cadă, care e lăptoasă si cu spumă pe deasupra… vis! 

Dar visul s-a spulberat imediat, când îmi dau seama că nu curge apă rece deloc, iar cea caldă numai caldă nu este. Și, uite așa, după ce o lună jumate aproape, m-am chinuit să nu mai uit crema de baie, spumantul, sarea de baie… azi, când îmi amintesc, e apa rece. 

Ori mi se întâmplă numai mie?

 

 

Leave a Reply

