De bine

Ma felicit.

Ma felicit pentru ca am avut o idee buna si am reusit sa-mi ajut o clienta cand credeam ca birocratia ne va ingropa de vii. Si ma bucur ca am o veste buna de dat. Mereu ma bucur cand trebuie sa dau vesti bune, cand am o idee in care cred si pana la urma imi si iese.

Ce nu-mi place la mine e ca, in primul moment, intru in panica, si nu pot sa gandesc limpede deloc. Tre sa treaca o vreme(minute, ore, zile, luni, ani) sa ma obisnuiesc cu ideea, sa ma linistesc si atunci gasesc solutia salvatoare. Totusi, nu mi se intampla asta in orice moment.

De exemplu, acum multi ani am fost pe malul Argesului la pescuit, gratare, voie buna si am jucat badmington in apa. La un moment dat, fluturasul s-a dus cu apa mai incolo, si eu, pentru ca eram cel mai aproape, m-am aruncat dupa el. Si m-a luat curentul, m-a bagat la fund, m-a invartit pe sub apa, am inghitit 3 galeti de rau Arges, dar nu m-am panicat, nu m-am zbatut si am reusit sa ies la suprafata, vreo 5 m mai incolo si sa ma agat de un fir de salcie sau nu mai stiu ce planta era pana au ajuns la mine panicatii de pe mal.

Vreo 3-4 insi s-au tinut unii de altii pana au ajuns pana la mine cu coada paletei de badmington si am reusit sa ma trag in sus si sa ma agat de unul din ei si sa ies vie de acolo. A fost traumatizat abia la o ora dupa ce am iesit din apa cand mi-am dat seama ca puteam sa mor. Atunci, in apa, pe sub apa sau pe deasupra, nu m-am panicat deloc.

Nah, dar Doamne fereste sa imi zica Registrul Comertului ca nu imi trece firma noua din cutare  motiv, ca eu ma panichez atunci, pe loc si ma agit si vai de capul meu.

Leave a Reply

