Cu cuvintele tale

Mor când văd scris: înnot și cunoștiință. Și găsești mizeriile astea până și în ziare. De ce? 

Dar, am găsit acest pretext cu cuvintele alea(inițial am vrut să scriu pe Facebook, doar), ca să mă plâng de o clientă care mă hărțuiește cu zeci și zeci de mailuri. În total, există o corespondență de 92 de mailuri între noi, din care 35 in ultimele două zile, iar eu răspund cam 1:10. E tot cu cuvinte, promit.

Inițial, păstram un ton politicos, iar eu o sfătuiam ce să facă să nu pierdem procesul din pricina acțiunilor ei, iar ea făcea contra sfaturilor mele, cauzându-mi tot felul de greutăți pe viitor in procesul ei. Încă nu apucaserăm să semnăm contract pentru că evita să-mi aducă bani. 

De la acest subiect, ea a decis că nu e bună colaborarea cu cineva care nu o înțelege ca mama(step 1: denial), eu neavând copii, iar eu, pentru că evita complet să-mi aducă bani să pot să-i încep procesul, am fost de acord din prima secundă. După care s-a dezlanțuit ceea ce am crezut eu că este Iadul: zeci de mailuri pe minut, lungi, acuzatoare, pline de întrebări și de injurii, la care mai răspundeam din când în când, tot pe ton politicos(step 2: anger). 

Sătulă de lipsa de respect și să îi citesc injuriile, am decis că nu ii mai răspund deloc, însă i-am comunicat să vină să-și ia actele cu ora și dată.

Eh, acum s-a dezlănțuit Iadul. Citez: “o s-o patesti,vei vedea.asta e ultima obraznicie,nu-mi raspunzi tu mie?o sa vezi.obraznica dracului,hoato.o sa faci puscarie.imi pui vorbe in gura.esti si psihic dereglata.eu am timp,ma iei la misto?da tu de ce nu ai?ca tot nu faci nimic.mergi la un psihiatru.ramane asa,ma adresez baroului,eu am fost jignita,o sa cer daune.tu nu ai cum sa mai profesezi,nu ai capacitatea,am vazut.si iei si oamenii la misto.cred ca n-ai niciun proces,nu te mai da mare,ce mi-ai facut mie faci cu toti. iti jur ca nu vei mai avea cabinet.”

După 8 minute:” nu tie ieri ti s-a sculat p**da si ai zis sa vin sa-mi iau actele la 4 ca si cum timpul meu e pentru tine?tu ai renuntat ca nu te saturi de bani.stai cu p**da in sus,n-ai plozi ca nu esti in stare si ma iei pe mine ca n-ai timp?sa vezi ce o sa ai….cat o vreau eu,sa vezi ce o sa-mi platesti obraznicia,hotilor.vroiai si tu ca ailalta care mi-a furat banii sa ii iei inainte si da pleci cu ei?ce credeti ca toti sunt neseriosi ca voi?eu nu raman datoare dar tu pentru ce mi-ai facut o sa fii somera.nu ma las.bolnava psihic ce esti.ba o sa suporti cheltuielile cand vrea p**da mea si imi trimi actele.esti avocata si ai bani.nu te dai mare?avevti orgasm voi avocatii cand distrugeti oamenii?ca alt oragsm tot nu ai sa mai ai vreodata.cine o ia pe una ca tine,cu probleme psihice?de aia te-a lasat barbat-tu si tatal?ca erati nebune toate?te las somera,vrei sa vezi,m-ai abandonat.nu te baza ca esti desteapta,eu sunt mai desteapta ca tine si te termin.”

Ce e asta? Stage 2.1? More anger? 

Apoi, la vreo juma’ de oră, a început stage 3:bargening pentru luarea actelor de la mine, deși nicio secundă nu i-am spus că nu i le returnez, în care eu i-am răspuns tot pe un ton politicos.

Azi am mai primit un mail în care mi-a vorbit iarăși cu dvs, iarăși politicos, parea stage 4: depression.

Well, ce-a fost mai greu a trecut, da?

Leave a Reply

