Click, click

Am adus cainele de la tara, ceea ce inseamna ca mai ies si eu din casa. Mi se pare ca e mai cuminte acum decat atunci cand l-am dus la tara, in sensul ca e mai ascultator si nu mai e asa bezmetic. Poate s-a mai maturizat, poate a invatat ceva de la ceilalti caini din curte, poate e doar dezorientat. Nu au fost probleme cu adaptarea in Bucuresti. Evident ca stia toate locurile si acum nu-mi mai fac griji ca poate-l pierd cand ma asteapta sa ies din magazin/farmacie/pet shop. 

Chiar, nu inteleg cum unii caini se pierd in Bucuresti, pe cand altii isi gasesc casa si la 100 de km distanta(chit ca le ia 2 luni pe drum). De fapt, chiar stiu un catel care a venit inapoi acasa de la 20 de km in 3 saptamani. Gen, ne stim personal🙂

Anyway, pe seara am iesit la plimbare, si a vrut sa mergem in parculet. Cum batea vantul foarte tare, nu erau prea multi oameni/copii in parc, asa ca i-am dat voie sa bantuie, sa miroasa, sa-si reimprospateze mirosul pe toate gardurile si felinarele din parc. M-am asezat pe o bancuta, iar vis-a-vis de mine stateau un baiat si 2 fete. La cum arata fetele din ziua de azi, sa mor daca mai stiu cati ai ar putea avea, dar mucosul parea sa aiba maxim 13 ani. Ele erau foarte frumoase: subtirele, par lung, machiate ca la nunta, imbracate cum sunt toate din ziua de azi(cu blugi cu talie inalta si tricou scurt/camasa bagata in pantaloni). 

Cand am ajuns eu, bruneta ii facea o poza lui, iar blonda isi facea poze singura. Pe urma, bruneta si-a facut si ei o poza cu telefonul lui, pe urma i l-a dat inapoi si si-a luat propriul telefon si si-a facut poze: ba in picioare, ba pe banca, intre ceilalti 2.

Pe ceas, am stat 20 de minute in parculet, iar copiii astia 3 si-au facut poze in continuu. Ba cu vantul din fata, ba cu vantul din lateral, ba cu buzele tuguiate, ba zambind, ba cu sapca mai sus, ba cu mana la ureche, ba cu buzele intredeschise… 

Nimeni nu a scos niciun alt cuvant in afara de “ce zici, parca asta e mai draguta, nu?” “da”.

20 de minute. !!!!!!!

Si nici nu pareau ca fac upload la vreuna din poze, pentru ca imediat ce se termina comparatia, incepeau sa-si faca altele.

Dupa 20 de minute, si eu si cainele ne plictisiseram de atatea selfiuri si am plecat acasa.

One thought on “Click, click

Leave a Reply

