Fă mișcare, they said

Am reînnoit abonamentul la sală pentru că era mai ieftin decât orice ofertă am găsit la celelalte săli din jurul meu(eu merg la fițe, in AFi, că mă respect). După ce că l-am plătit degeaba vreo 6 luni, am mai plătit degeaba si ultimele 2 luni, pentru că am fost de 3 ori și în rest m-am lenevit și, evident, procrastination de mare artă.
Luni, după ce am fost dimineața la job, să mă fac măcar că muncesc, am mers la vecina de la 1 să bem cafeaua, că ea o face bună, era încă in concediu, și, de când nu mai e Alex în țară, rămăsesem fără familie de făcut pagubă. Ea are 2 copii, deci frigiderul e mereu plin și acum mă bag complet neinvitată în el și mănânc ce îmi e poftă.
Partea cute a zilei a fost că era și ziua de naștere a unuia din băieții ei și eu, ca nepoftită ce eram, nici nu am știut și nu îi adusesem cadou, dar mucosul își făcuse cont pe YouTube și i-am dat like la toate video postate, ca cado.
După ce ne-am înfruptat din bucatele alese la mic dejun, am luat si câinele și ne-am dus in parc, la joaca. Și să facem mișcare.
În Sebastian era lume cât cuprinde și loc de niște mărunței să joace fotbal, nu era. Era liber în parculețul de căței. În total, cu câine cu tot, eram 6. Hachi, evident, era mereu în echipa adversă, având în vedere că el alerga mingea cel mai mult. Eu, in rochiță, stăteam în poartă. La un moment dat, am ieșit și eu din poartă să fac o faza ca la campionatele ale mari, și să-i împing mingea în poartă ăluilalt, direct așa, profitând că hachi era ocupat cu o piatră. Și.. Șutez. Cu tot cu pantof.
Și uite pe urmă cum țopăiam eu printre pietre, rahaței de cățel și iarbă, în timp ce ăilalți alergau câinele să-mi recupereze pantoful de Cenușăreasă, râzând cât îi ținea gura.
Ah, fun times.
Și nici n-am dat gol.

Leave a Reply

