Un post scurt

Am bulit laptopul. Nu prea știu cum, nu prea înțeleg de ce, dar nu mai merge. Am încercat să reinstalez, nu merge CD-ROM, nu pot să reinstalez CD-ROM pentru că nu vrea să-l ia online. Găsisem la microsoft pe site ce tre să fac(să dezinstalezi software și să reinstalezi la restart). Și de pe cd nu merge. O să-l dau la profesioniști, at some point.

Până atunci, mă mulțumesc cu laptopul alor mei, de care trebuie să am grijă că “a costat 500 de euro, măi, mamă”. A trebuit să pun totul aici: toate documentele, pozele, să instalez programe de care am eu nevoie(fac un curs la IBM, tare încântă sunt) șșșșșșiiiiiii să instalez imprimanta.

Bă, două ore am cautat drivers și toate îmi dădeau eroare la instalare. Și eu știu că nu trebuie să instalezi ceva cu acel ceva plugged in.

Și pentru ce? Ca după ce am bagat cablul in laptop să se instaleze singurică.

Leave a Reply

