Niste ganduri

Fu World War Z pe HBO. De cand l-am vazut la cinema si am facut floricelele fantana arteziana(atat de tare m-am speriat ca am strans punga si am pus floricele pe toti vecinii mei de scaun) nu am mai avut curaj sa ma uit la el. Adica, nu ca e mare film de groaza, dar pe mine ma impresioneaza cate o faza si pe urma nu mai am curaj sa ma uit. De ex, nici la ala cu wWill Smith singur in New York nu ma uit pentru ca, dupa ce am venit de la cinema, am dormit o saptamana cu lumina aprinsa. Nu ma mai uit la niciun Saw, la niciun Final Destination si tot asa… Not my thing.

Anyway, acuma, in timp ce ma uitam la Brad Pitt si ma gandeam ca actrita aia e mereu timida cand trebuie sa-l ia in brate(nevasta din film, deh), mi-au fugit gandurile la cum as fi eu daca s-ar intampla o nenorocire din asta. Like, nu daca eram Brad Pitt sau nevasta-sa, ci un om normal, care sta in blocul meu, la et 9, in apartamentul meu, cu un caine dement si un pisoi nebun.

Poate ca pe caine il dresam sa nu latre ever, ca sa nu faca zgomot(chiar, oare cainii erau zombie?) dar cu Pufi nu ma descurc sa-l fac sa taca cand il doare burta sau ii e foame din senin sau viseaza urat sau ma pierde prin casa sau doar  miorlaie la usa. Pe langa asta, sunt groaznic de neindemanatica si de neatenta si scap TOATE alea din mana. Si daca ma controlez si reusesc sa scap 24h fara sa-mi alunece ceva din mana, ceva di buzunar, ceva di geanta, zgarda cainelui, un carlig de la cuier, whatever, cand deschid frigiderul, sigur cade vreun borcan care face mai mult zgomot decat daca imi picau alea pe rand din mana.

Mda.

Leave a Reply

