Hai sa-ti spun ce-am visat

Am visat acum vreo saptamana, doua, dar m-am luat cu altele si n-am mai scris aici.

Am visat ca eram la mine la tara impreuna cu familia. L aun moment dat, la radio, ne-au spus ca galaxia noastra, si deci sistemul solar si, deci Pamantul, trece printr-o zona a universului unde spatiu-timpul va putea fi observat de toata lumea. Erau o gramada de alte informatii, dar nu le mai tin minte. Eu, stiind unele lucruri, am iesit imediat afara, pe strada, tot cu familia dupa mine, ca sa pot observa fenomenul.

Si chiar asa se intampla: pamantul a inceput sa se curbeze in sens invers, sa se ridice spre cer, iar eu puteam sa vad departe, departe de tara mea, puteam sa vad continentele, in acelasi timp in care stiam ca Pamantul este rotund, ca are o miscare de rotatie si una de revolutie, care se intamplau in acelasi timp cu aceasta curbare spre cer.

Si atunci m-am gandit eu, ca daca fenomenul asta n-a mai fost observat de nimeni pana atunci, poate ca orice se poate intampla si pot crea o distorsiune conectandu-mi celulele cerebrale la galaxie. Cumva, fiecare particica a mea era conectata la fiecare particica din galaxie. Si atunci am zis sa experimentez mai departe de atat siiii…sa cobor in timp.

And I did.

M-am gandit, nu stiu de ce, la perioada 1500-1600 si m-am trezit ca dispare casa mea, dispare familia de langa mine, si toata zona devine o vale a unui rau, cu o padure putin mai incolo de mine, in spatele meu curgea raul iar eu stateam langa un pom, langa care ma aflam si cand am inceput coborarea in timp. Eram imbracata cu o rochie ca in vremea aia, galben cu alb, si cu parul in sarmalute si doi cavaleri s-au apropiat de mine sa ma salveze.

Desi incercam sa le spun ca am nevoie de un cal ca sa plec de acolo(ei urmareau niste nenici care ma rapisera sau voiau sa ma rapeasca) ei tot incercau sa ma convinga sa raman sub pom si sa-i astept ca sa ma salveze dupa ce i-au omorat sau prins pe nenicii aceia. Eu, incapatanata ca n-am nevoie de salvare, am zis sa merg chiar mai departe cu conexiunea la galaxie si sa-mi “fauresc” un cal.

Si asa am facut. Un cal alb, dupa ce au plecat salvatorii.

Aici m-am trezit.

Daca eram fro inteleapta, probabil ca as fi putut rezolva ecuatii de care nici n-am auzit si sa inventez eu calatoria in timp, gaura de vierme sau portalul sau orice alt device.

Leave a Reply

