Strumful Prigoana

Hachi e bolnav. A fost trimis in tabara cu bunicul pentru o saptamana la tara unde sa se bucure de cate campii, pomi, garduri si bete vrea, precum si sa tina companie catelusei din curte, si s-a intors bolnav. Apparently, a mancat ceva naspa si a facut buba pe scrot. L-am dus la veterinar ca m-am ingrijorat toata, evident si doctorita mi-a zis ca e de la mancare(eu crezusem ca e de la frig sau ca a luat ceva de la alti caini). Partea buna e ca nu se transmite si ca e tratabil fara sa fie nevoie de castrare.

Partea naspa e  ca tratamentul consta in aplicare locala a unui spray cu antibiotic de 2 ori pe zi timp de 7 zile siiiiiii care e albastru.

Mi-am dat seama ca Hachi e foarte influentabil. La inceput nu ii pasa de aspirator, dar, dupa ce l-a vazut pe Pufi(motanul) ca fuge speriat de cate ori aude ca montez aspiratorul, fuge si el. Initial se ascundea sub patul meu, iar Pufi se ducea in alta camera, acum face si Hachi cum face Pufi.

La inceput, statea cu mine in baie de cate ori ma pregateam de plecare dimineata, inclusiv cand ma dadeam cu spray, de care Pufi fuge de cum ma vede cu el in mana. Acum face si Hachi tot asa.

Asa ca, imagineaza-ti cum e sa ii aplic spray pe testicule de 2 ori pe zi cand el e panicat si de sunet si de senzatie si care trebuie aplicat si unde-l doare mai tare. Si pe deasupra sprayul e albastru si lasa urme in toata casa(daca i l-as aplica in casa).

Ca sa rezolv problema cu casa albastra, am hotarat sa iau sprayul dupa mine cand il scot afara dimineata si seara. Dimineata pare mai ok ca e destul de mult zgomot afara astfel incat sa mai diminueze fasaitul sprayului. Il mai mangai pe burtica, mai vorbesc cu el si fac aplicarea in mai multe etape ca nu sta suficient de mult timp in aceeasi pozitie.

Rezultatul e ca eu am mainile turcoaz iar el are blueballs. Si coada e albastra pentru ca, dupa apliarea sprayului isi baga coada intre picioare.

Dupa ce ne-am intors de la veterinar, o fetita a zis ca arata ca un strumf asa albastru si eu am ras. Am uitat sa zic ca s-a taiat intr-un ciob in parculetul de catei si acum si schioapata, numai ca e asa bleg ca nici asta nu stie sa faca cum trebuie si rezultatul e hilar. Un nene, prieten cu noi, care are si el catel, i-a zis “Ce faci, ba, Prigoana?”

And there’s the title🙂

Leave a Reply

